Hva faen!!!!! Dritt BV!!!

HemmeligEnLitenStund

Betatt av forumet
Nå gir jeg opp!!!! Dette er nå 4 nicet jeg får siden igår.. jeg har ikke gjort noe på innstillingene, men nå heter jeg altså klioii!!! WTF!!![:@][:@]

Hilsen: 3_barnsmor/ SisteskattIMAgen/  SisteGullIMagen/ Hegehest og ikke minst SisteMannIMagen (som er mitt EGENTLIGE nick)

hehe, sorry at jeg ler, men klioii - hvilket navn!!
Har du prata med administratorene? Hørt flere som har vært plaga, men ikke så ofte som du da!

har sendt mange mail ja. Men hver gang jeg logger på har jeg jo nytt nick, eller så står jeg som guest.
Har prøvd å sende mange pm'er til prikken, men der er det full innboks  gitt.

ORIGINAL: mhm84

Kjære vennen... du trur ikke vel det kan være pcen din som gjør nåkka rart ??? hehe... æ har aldri opplevd det...

pcen?? kordan kan det være det? Bv har jo mye problema, og det e så typisk min flax at æ skal bli mest plaga!!!![:@][:@][:@]

Se, til og me så sint at æ skriv ubevvist på dialækt!!! [:@][:@][:@][:D]

Hahahaha klioii, for et ånnsvakt nick [:D] Unnskyld at eg ler, men dette va seriøst morsomt, men enig med deg...DRITT BV[:@]

hehe.. nei tulle nu bare me dæ [8D] kanskje ikke akkurat rette tidspunkte [8|] kjenne æ dæ rett...

men det e jo helt teit at det ikke går ann å kontakte dem på andre måta... skulle jo gått ann...

Lykke til kjære duh!! ska vi ta oss en by tur til hælga???

hehe.. nei tulle nu bare me dæ [8D] kanskje ikke akkurat rette tidspunkte [8|] kjenne æ dæ rett...

men det e jo helt teit at det ikke går ann å kontakte dem på andre måta... skulle jo gått ann...

nei e ikke i tullehumør nu altså!!! Linus klissa berniesaus over hele stua og lekan hannes i tillegg til alt dette tullet + masse  hormona[:-][:-] hjelp.. stakkar sambo. han skal være glad han enda e på jobb[:D][:D]

bytur? type dag eller? shopping??? [:D][:D][:D] Lørdag e æ opptatt da. hvertfall nån tima på formiddagen[:)]

ORIGINAL: klioii

nei e ikke i tullehumør nu altså!!! Linus klissa berniesaus over hele stua og lekan hannes i tillegg til alt dette tullet + masse  hormona[:-][:-] hjelp.. stakkar sambo. han skal være glad han enda e på jobb[:D][:D]

bytur? type dag eller? shopping??? [:D][:D][:D] Lørdag e æ opptatt da. hvertfall nån tima på formiddagen[:)]

Huff da... gumor sin lille e nu ikke armråd... hehe... syns æ ser det... hadde S her i dag som spistee yogurt på egenhånd, han satt bare å glisa til mæ [;)][;)]

Full fest å hæla i take på oss [:-][:-]
nja en sånn type tur bare å ta en kaffe eller nåkka sånn, kan jo omså ta det litt utpå ettermidagen eller kvelden, få me oss merry oxo kanskje [:)] jah det stemme det, du hadde den der greia :P

ORIGINAL: Vesle_mor

Hahahaha klioii, for et ånnsvakt nick [:D] Unnskyld at eg ler, men dette va seriøst morsomt, men enig med deg...DRITT BV[:@]

sign.
Takk for en GOD latter[:D] Selv om det sikkert ikke er så morsomt for deg[X(]

ORIGINAL: *dreamer*

ORIGINAL: Vesle_mor

sign.
Takk for en GOD latter[:D] Selv om det sikkert ikke er så morsomt for deg[X(]

ja bare dere le på min bekostning[:D]

Back
Topp