hva f skjer med norge?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kjente jeg ble provosert selv. Men slettet der jeg hadde tenkt til å skrive. Helt enig med deg foresten. Jeg kom ikke på bussen som barn når jeg var 14 år, men blir spurt om leg på polet innimellom selv om jeg er 29. Så det der er mer eller mindre umulig å se. Jeg tør aldri å gjette alder på noen.

Nettopp. Jeg er 26 og blir også spurt om leg. Min storebror tror de er min lillebror og min lillesøster tror folk er min storesøster. :P På ei gruppe på fb la noen ut bildet av lillesøsteren sin på 13 og spurte oss hvor gammel vi trodde hun var. Flere tippet 18! Og min femåring kommer med replikker som får henne til å høres ut som en tenåring. Hvis en femåring klarer det, hva klarer da en trettenåring? ;)
Og det er ikke synonymt med at menn ikke har ansvar. De kan holde tissefanten nedi buksa litt oftere, både de utenlandske og de "innfødte". :P

Står foresten at hu anmeldte en annen mann for en ny voldtekt 3 mnd etter den episoden denne saken gjelder. Så kanskje det er noe i det at hu har villedet menn. Husk å les alt!

en kompis av meg ble voldtat to ganger når han var barn av to forskjelige menn så han villedet vel dem han også? eller ka med meg jeg gikk rundt i boxeren når jeg ble voldtatt som barn var det min skyld for å ikke ha nok kler på meg?

denne jenta har ikke skyld i noe hun var et barn på 13år og uanset ka betyr det at hun ikke er ansvarlig og ikke vet sitt beste, disse mennen var over 20år og har fult ansvar, og at folk forsvarer dette er sykt, og det er ennå mer sykt at dere er mødre for ka hvis dette var deres barn? hva hvis det var din datter..

Last edited:
en kompis av meg ble voldtat to ganger når han var barn av to forskjelige menn så han villedet vel dem han også? eller ka med meg jeg gikk rundt i boxeren når jeg ble voldtatt som barn var det min skyld for å ikke ha nok kler på meg?

denne jenta har ikke skyld i noe hun var et barn på 13år og uanset ka betyr det at hun ikke er ansvarlig og ikke vet sitt beste, disse mennen var over 20år og har fult ansvar, og at folk forsvarer dette er sykt, og det er ennå mer sykt at dere er mødre for ka hvis dette var deres barn? hva hvis det var din datter..
Omg. Det er da ikke noe vits i blande to forskjellige ting. Dette er en sak hvor det ble bevist av hu villedet menn med vilje. Jeg er da faen ikke så gammel at jeg ikke husker hvordan jeg var som 13 åring. Jeg visste til å med hvordan jeg skulle forfalske leg for å bli eldre. Er du hundre prosent sikker på at denne jenta ikke er narkoman? For det var vanlig her før at unge jenter solgte seg selv for å få penger til dop. Ikke så mange år siden heller. Er altid to sider av en sak og man kan ikke dømme den ene eller den andre veien uten å ha vært til stede. Kanskje jenta er kjent som lystløgner? Nå kommer jeg bare med motforslag siden du er så jævlig bastant og tydeligvis ikke tåler at noen er uenig. Selv om man har barn og døtre så er det ikke dermed sagt at man vil at uskyldige skal stenges inne. Gjør man alt riktig som skal til for en ordentlig rettsgang så vinner man. Så jævla enkelt er det faktisk. Hu sov til å med over og allerede der blir troverdigheten sådd i tvil.

Last edited:

Beklager om jeg virker ufølelsom nå men du er så bastant i dine uttalelser om "slike som Trumf ikke slipper inn, burqa osv", dermed faller spørsmålet inn om hviliken bakgrunn de hadde, de som voldtok din venn og deg? Var også det Syrere?

dere er syke mennesker, takk gud min datter ikke skal vokse opp i et land som norge har blitt!

Unnskyld meg men når noen gjør det samme flere ganger og attpåtil reiser hjem til dem så begynner det å tegne et bilde av at dette kanskje var frivillig! Og da blir jo alder viktig men jeg fikk kjøpt øl som 15 åring, ironisk nok ble jeg spurt om leg når jeg ble 18 (I samme butikk).

Måtte ha med bankkort fra jeg var 13 for å bevise at jeg skulle ha barnebillett på buss, man må lese hele saken!

Synd å høre om deg og din venn men vil tro dette er en helt annen sak når det de går på er at hun er under seksuelle lavalder og at det er stor sannsynlighet for at hun har villedet dem! Og en 13 åring vet godt hvordan man skal det i mange tilfeller!

dere er syke mennesker, takk gud min datter ikke skal vokse opp i et land som norge har blitt!
Så hvorfor er du medlem her inne? Du sitter i USA og kritiserer Norge. Norge er ett fint land men pga bevis og alle som har ropt ulv så er ikke ting svart og hvitt. Men bra din datter er en engel som aldri kommer til å gjøre noe dumt. Jeg er glad jeg bor i Norge hvor vi ser at barna våre kan gjøre gale ting og rett og slett drite seg ut. Men å dra sine egne barn inn i noe sånt er bare tull. De fleste her inne har små barn og babyer. Pedofile blir tatt og straffet hver eneste dag men det skrives ikke om. De sakene so. Er uklare er de eneste som skrivd om. Det har ingenting med Norge som land å gjør men hva folk leser og hva journalister tjener penger på. Alt er bare pr og ting som får som de skal blir sjeldent skrivd om. Flere blitt tatt enn ikke. Men uten bevis så er der vanskelig. Utrolig mange menn som har sitti inne pga hevn for ett eller annet. Er det liksom riktig? Tallene på falske voldtekts anklager er utrolig høye. Dette er jenter og kvinners egen feil. Så I steder for å klandre Norge så burde du heller gå etter de som synes det er morsomt å anmelde den teite eksen for voldtekt.

Så hvorfor er du medlem her inne? Du sitter i USA og kritiserer Norge. Norge er ett fint land men pga bevis og alle som har ropt ulv så er ikke ting svart og hvitt. Men bra din datter er en engel som aldri kommer til å gjøre noe dumt. Jeg er glad jeg bor i Norge hvor vi ser at barna våre kan gjøre gale ting og rett og slett drite seg ut. Men å dra sine egne barn inn i noe sånt er bare tull. De fleste her inne har små barn og babyer. Pedofile blir tatt og straffet hver eneste dag men det skrives ikke om. De sakene so. Er uklare er de eneste som skrivd om. Det har ingenting med Norge som land å gjør men hva folk leser og hva journalister tjener penger på. Alt er bare pr og ting som får som de skal blir sjeldent skrivd om. Flere blitt tatt enn ikke. Men uten bevis så er der vanskelig. Utrolig mange menn som har sitti inne pga hevn for ett eller annet. Er det liksom riktig? Tallene på falske voldtekts anklager er utrolig høye. Dette er jenter og kvinners egen feil. Så I steder for å klandre Norge så burde du heller gå etter de som synes det er morsomt å anmelde den teite eksen for voldtekt.

jeg har vert medlem her siden mitt første barn som jeg fikk i norge og nå venter jeg mitt tredje barn så derfor er eg her inne igjen. ja jeg kritiserer og diskuterer er det ikke derfor vi har forums? men ja jeg blir sint for alt jeg ser er victim blaming som dere driver med!

Dessverre har kvinner og barn lite rettsvern i Norge, og det ser man på voldtektssaker om og om igjen. Offeret blir ikke trodd, blir til og med spurt om hva hun hadde på seg. Og ja, det er dessverre helt vanlig at kvinner forsvarer voldtektsmannen og ikke offeret for hun gikk kanskje litt utfordrende kledd[emoji849]Vi liker tanken på at vi er ett likestilt land, der kvinner og menn er like mye verdt. Vi har dessverre lang vei igjen, gamle inngrodde holdninger ligger i rettsvesenet vårt og i befolkningen.
Om ett barn på 13 år har villedet voksene menn på 20 år, spiller da ingen rolle. Barnet er fortsatt kun 13 år, 3 år under seksuell lavalder og ha sex med en over er ikke greit selv om 13 åringen har "samtykket". 13 åring er ett barn enda... Hva om det hadde vært en på 10? Fortsatt greit å ha sex med jenta da?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp