Hva følte du ??

September2015

Flørter med forumet
I går var jeg 13+1 og hadde privat UL på Volvat. Det er første gang jeg følte meg gravid siden jeg ikke har symptomer . Det er den beste følelsen og vakreste synet i mitt liv =) da legen sa du har ingenting å bekymre deg for her kan du se babyen din i full bevegelse.Alt annet var også som det skulle =) De små vakre armene og beina som sprella hihi. Så ut som den løftet opp hånden og vinket hahah... Det kom 2 tårer før jeg bestemte meg for å ikke gråte for jeg skulle nemlig få med meg mest mulig. Nå klarer jeg ikke å beskrive dere hvor mye jeg gleder meg til UL i uke 18 på sykehuset =))

Her er min fra i går =) Jeg har 27.April så legg gjerne ny bilde =) hos meg kunne hun ikke se helt sikkert så da ville hun ikke si noe. Men gleder meg til uke 18 =)Uke 13.jpg

Jeg var i uke 11, følte overveldende lettelse og lykke, min største opplevelse.. :-D Følelsene kom så overraskende på meg, så jeg grein mer enn to tårer;-) så satt jeg bare og gliste resten av tiden!

Jeg var i uke 11, følte overveldende lettelse og lykke, min største opplevelse.. :-D Følelsene kom så overraskende på meg, så jeg grein mer enn to tårer;-) så satt jeg bare og gliste resten av tiden!

Så nydelig vettu =) Jeg prøvde hardt for å ikke gråte tro meg. skjermen var litt feilplassert så jeg måtte vri på hodet liksom så prøvde å se mest mulig jeg gliste fra øret til øret og kunne ikke tro mine egne øyne at denne babyen var MIN og inni magen MIN =)))

Hehe. Nei jeg grein og smilte om hverandre resten av kvelden,helt i ubalanse :-P Spent på om oul blir en like stor opplevelse, men det tror jeg egentlig ikke... Dette var jo vårt første møte :-)

Back
Topp