Hva føder man i..??

RAB

Glad i forumet
Jeg husker ikke den biten fra sist...hva har man på seg på overkroppen liskom..??


Noen som skal ha med seg noe å ha på?? Nattkjole eller lignende? Er det vanlig montro? Har nemlig en slags tunika som jeg forøvrig bruker som en slags nattkjole..kan noe slikt være aktuelt..den er jo kort (ikke i veien), VELDIG BEKVEM..

Eller er det sykehusskjorter som gjelder..?
 
Jeg har ingen anelse, men min plan er å ta det som det kommer. Regner med å ha på meg noe når jeg ankommer sykehuset, og det får være på så lenge jeg vil ha det på:) Er ikke så glad i nakenhet når det er ukjente folk tilstede, men kan hende det ikke blir så nøye med klær underveis. Allikevel, å ha noe i bakhånd kan da vel neppe være dumt:=)
 
Har pakket med meg noe behagelig å ta på, men kan jo også være jeg bare river av meg alle klærne når fødselen er i full gang :p
 
Fødte i sykehusskjorte første gang. Andre gang var jeg naken. Denne gangen fødte jeg også i sykehusskjorte. Helt greit siden den har knepping foran som hjelper når du vil ha babyen på brystet med en gang, og dessuten ble den også tilsølt av blod... Greit å slippe å vaske slike klær hjemme...
 
Er vel mest vanlig å føde i sykehusskjorten (type blå) som man får utlevert når man ankommer sykehuset og er klar for fødsel. Dette er jo selvfølgelig fordi klærne gjerne blir tilgriset av blod osv. når barnet blir lagt på brystet. I tillegg er den jo pratisk med at den har knepping foran og er vid (les: behagelig å ha på) Men vil tro at de ikke har noe imot det om man har et spesielt ønske om å ha på seg noe annet :)

Jeg brydde meg fint lite om hva jeg hadde på meg, og sa bare "Ja takk" når jeg fikk den utlevert. Satt også 2 timer i badekar, og da var jeg naken.. brydde meg fint lite om det. Etterpå var det på med sykehusskjorten igjen :p
 
Back
Topp