Hva får vi voksne i julegaver i år?

ORIGINAL: Hege79

ORIGINAL: FjerneErna

Så kul bil Monkaponka [:D] 

Jeg  kjøpte radiostyrt helikopter- sånn bittelite til innendørsbruk- i førjulsgave her om dagen. Det falt veldig godt i smak kan man si [:D]

Åh, hvor kjøpte du det? Og hva kosta det?

(ja, jeg er inne og spionerer litt...[:D])

Hei,vennen [:)]
Jeg kjøpte det i Rygge da Erik og jeg var på julenissetur i helga.Kosta 265 kroner og gleden i ansiktet til Sten var verdt hver eneste krone og litt til [:D] 

ORIGINAL: Monkaponka

Jeg  kjøpte radiostyrt helikopter- sånn bittelite til innendørsbruk- i førjulsgave her om dagen. Det falt veldig godt i smak kan man si [:D]

Nå vet keg ikke hvor FjerneErna kjøpte sin men her har de mye moro! og det er bra pris der.

http://www.brapris.no/

Takk for link! (er nok best å ikke vise den til sambo[:D])
Men det spørs om det er for sent å bestille på nett nå,
hvis det skal komme fram til jul..

Jeg kjøpte det i Rygge da Erik og jeg var på julenissetur i helga.Kosta 265 kroner og gleden i ansiktet til Sten var verdt hver eneste krone og litt til [:D] 

Det spørs vel om vi skal til Rygge før jul..[8D]
Men jeg tenker kanskje de kan ha det på IMPX i mesnasenteret.
Jeg tror vi tar oss en by-tur i morgen, så hvis dere også skal det
får du plinge på [:)]

ORIGINAL: Sommermamma =)

Jeg har fått 2 stk vevde bæresjal, en formsydd mei tai, en jakke, hmm det var vel det.

Jakken og et vevdsjal er av sambo, men så dro han ut å kjøpte en gave til til 2600 kr.. han var så stolt at han måtte si hvor mye den kostet[:D] Nå er jeg så spent at jeg dauer..

Resten av gavene jeg får, aner jeg ikke hva er..

Jeg har en kjempe overraskelse til han også da...[:D]

lurer på hva den kjempe overraskelsen er jeg[:-][:D]

Det er så moro, for han aner virkelig ingenting.
I mange år nå så har han siklet på radiostyrte bilder. Hører alltid i det vi går forbi slike butikker at en gang... en gang så skal jeg kjøpe meg en slik[:D]

Så nå får han seg litt av en overraskelse ja.. den går opp til 50 km i timen[8D]

Er det bensin bil? Jeg kjøpte to bensintrucks til sambo til farsdagen, går opptil 90 km i timen. ganske lik den du har kjøpt.
Så den siste tiden har meg og sambo racet rundt ute mens lillegutt springer rundt og ler og er kjempe ivrig[:D]
Bestillte de fra usa, og fikk op to stk for 2000.
Gøy med en slik gave til jul da[:)]

ORIGINAL: ~fearless~

ORIGINAL: Sommermamma =)

Jeg har fått 2 stk vevde bæresjal, en formsydd mei tai, en jakke, hmm det var vel det.

Jakken og et vevdsjal er av sambo, men så dro han ut å kjøpte en gave til til 2600 kr.. han var så stolt at han måtte si hvor mye den kostet[:D] Nå er jeg så spent at jeg dauer..

Resten av gavene jeg får, aner jeg ikke hva er..

Jeg har en kjempe overraskelse til han også da...[:D]

lurer på hva den kjempe overraskelsen er jeg[:-][:D]

Det er så moro, for han aner virkelig ingenting.
I mange år nå så har han siklet på radiostyrte bilder. Hører alltid i det vi går forbi slike butikker at en gang... en gang så skal jeg kjøpe meg en slik[:D]

Så nå får han seg litt av en overraskelse ja.. den går opp til 50 km i timen[8D]

Er det bensin bil? Jeg kjøpte to bensintrucks til sambo til farsdagen, går opptil 90 km i timen. ganske lik den du har kjøpt.
Så den siste tiden har meg og sambo racet rundt ute mens lillegutt springer rundt og ler og er kjempe ivrig[:D]
Bestillte de fra usa, og fikk op to stk for 2000.
Gøy med en slik gave til jul da[:)]

Det er ikke bensinbil, syns det griser så fælt, så jeg kjøpte elektrisk. Den kom på 1700 kr. Og det er egentlig billig i forhold til andre nettsider. Dere fikk det jo til en rå pris da. Bensinbilene her hjemme koster jo rundt 3000 kr pr stk.
Det får han eventuelt ønske seg til neste jul[;)]

Det spørs vel om vi skal til Rygge før jul..[8D]
Men jeg tenker kanskje de kan ha det på IMPX i mesnasenteret.
Jeg tror vi tar oss en by-tur i morgen, så hvis dere også skal det
får du plinge på [:)]

Det er slett ikke umulig,nei!
Vi skal nok ikke til byen,men det er mulig det blir en tur til Strandtorget og/eller kremmerhuset [:)]

Jeg og sambo prøver å få til en kjærestetur istedet for julegaver. For 3-4 år siden tok vi en storbyweekend i Roma, i år ble det tur til London. Synes det er mye bedre med opplevelsesgaver enn klær og andre ting man ikke trenger [:D]
Av svigermor vet jeg at vi får nye dyner og puter-skal bli deilig å få byttet ut de gamle.

Vi skal nok ikke til byen,men det er mulig det blir en tur til Strandtorget og/eller kremmerhuset [:)]

Var dere på Kremmerhuset?
Det var jo vi![:D] Shoppa julegreier til 50% på Kid.

Og jeg fant helikopter på IMPX!
Takk for tips[:)] Nå bli nok 'en far gla![:D]

Ja,vi var på Kremmerhuset. Sorry at jeg ikke tok kontakt,men det var bare rett inn og rett ut igjen.Har jobba så mye i det siste at jeg ikke har overskudd til å være sosial [&:] Kan vi ikke treffes på nyåret en gang?

Ja,vi var på Kremmerhuset. Sorry at jeg ikke tok kontakt,men det var bare rett inn og rett ut igjen.Har jobba så mye i det siste at jeg ikke har overskudd til å være sosial [&:] Kan vi ikke treffes på nyåret en gang?

Det er klart vi kan[:)]

Back
Topp