Hva får vi voksne i julegaver i år?

Monkaponka

Forumet er livet
Ååå... jeg dør av nysgjerrighet.
Kjæresten kom hjem med en julegave han har vært å handlet helt på egenhånd uten mine ønsker en gang. Lurer på hva det kan være altså[8|]

Hva ønsker dere dere og vet dere hva dere får?

jeg har fått litt av speilreflekskamera av samboeren min. får penger av pappa, setetrekk til bilen av ungene,penger av søstra mi.
ønsker meg sjeldent penger til jul,men øsnket meg det i år pga kamera jeg skulle kjøpe...
samboeren min har kjøpt en gave til,men den får jeg ikke før julaften.. lurer på hva det er[:D]

Åh, kjempe fine gaver da!! Blir ekstra spennende til jul når man får noe ekstra en ikke vet. Jeg vet nesten alle gavene mine og. Merker at jeg blir litt unge igjen når det er noe jeg ikke veit. Det er moro!!

Jeg får aldri vite hva jeg får av sambo[:(][:D] Så her er jeg akuratt som en unge på julekvelden...thihi[:D]

Vet ikke hva jeg får av noen jeg...
Så jeg gleder meg masse til jul, blir som en liten drittunge da..

Og jeg er jo like spent på hva Adrian får...

Om jeg kjøper en gave som er rett i blinken for noen så gleder jeg meg voldsomt til de skal åpne den [:)]

I år er vi så kjedelige at vi bare har ønska oss penger.Sparer til ny sofa [;)] 
Av Erik får jeg lommebok med bilder av han på [:)]

Dere som vett hva dere får.....del det me oss andre da[:D]?

Jeg har fått 2 stk vevde bæresjal, en formsydd mei tai, en jakke, hmm det var vel det.

Jakken og et vevdsjal er av sambo, men så dro han ut å kjøpte en gave til til 2600 kr.. han var så stolt at han måtte si hvor mye den kostet[:D] Nå er jeg så spent at jeg dauer..

Resten av gavene jeg får, aner jeg ikke hva er..

Jeg har en kjempe overraskelse til han også da...[:D]

Trur ikke sambo har kjøpt noe gave te meg enda, han er sånn siste liten person.

men han finner alltids nokka lurt, kjenner eg han rett:-D

Har ønsket meg fotoskriver med sambo....over en mnd siden jeg sa det, og har ikke hørt prat om julegave til meg etter det.,....så,,er det et godt tegn?

An Lisjetulla vet jeg ikke, men har nevnt endel småting til sambo, som skal ordne fra henne.....paraply, gitarstemmer, mm...

Av mamma vet jeg vi får kantebeskyttere til sengen, og håndholdt ministøvsuger...det er visst et must etter at andrea har spist...

mer vet jeg ikke...tror jeg får sengkle...har ønsket meg det..og noen dessertskåler....kjekt å ha![;)]

Har ønsket meg bobblejakke og undertøy, så får se hva han finner på.

ORIGINAL: Monkaponka

Jeg har fått 2 stk vevde bæresjal, en formsydd mei tai, en jakke, hmm det var vel det.

Jakken og et vevdsjal er av sambo, men så dro han ut å kjøpte en gave til til 2600 kr.. han var så stolt at han måtte si hvor mye den kostet[:D] Nå er jeg så spent at jeg dauer..

lurer på hva den kjempe overraskelsen er jeg[:-][:D]

ORIGINAL: Sommermamma =)

ORIGINAL: Monkaponka

lurer på hva den kjempe overraskelsen er jeg[:-][:D]

Det er så moro, for han aner virkelig ingenting.
I mange år nå så har han siklet på radiostyrte bilder. Hører alltid i det vi går forbi slike butikker at en gang... en gang så skal jeg kjøpe meg en slik[:D]

Så nå får han seg litt av en overraskelse ja.. den går opp til 50 km i timen[8D]

oioi[:D]
en leken kar du har da Monkaponka![8D]
Han blir sikkert helt i himmelen han da!

ORIGINAL: Sommermamma =)

oioi[:D]
en leken kar du har da Monkaponka![8D]
Han blir sikkert helt i himmelen han da!

Ha ha.. gleder meg så til han skal åpne den.

Så kul bil Monkaponka [:D] 

Jeg  kjøpte radiostyrt helikopter- sånn bittelite til innendørsbruk- i førjulsgave her om dagen. Det falt veldig godt i smak kan man si [:D]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg  kjøpte radiostyrt helikopter- sånn bittelite til innendørsbruk- i førjulsgave her om dagen. Det falt veldig godt i smak kan man si [:D]

Åh, hvor kjøpte du det? Og hva kosta det?

(ja, jeg er inne og spionerer litt...[:D])

HA ha.. så artig, gutta liker godt "leker" de også[:D]

ORIGINAL: Hege79

Åh, hvor kjøpte du det? Og hva kosta det?

(ja, jeg er inne og spionerer litt...[:D])

Nå vet keg ikke hvor FjerneErna kjøpte sin men her har de mye moro! og det er bra pris der.

http://www.brapris.no/

Sånn kjøpte sambo seg for en mnd tid siden - store gutter blir små igjen [:D]
Stor stas i heimen når det er fremme ja.

Back
Topp