Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12. November. Alltid 2 søndagen i novemberFarsdag? Når er det?
Aldri «feiret» farsdag, så har ingen anelse…12. November. Alltid 2 søndagen i november
Også en god kake og kort fra barnaDen var nydelig! Søren at jeg ikke så den før nå..ja lag noe godt til han hvis du vil, hør litt med han hva han selv kunne tenkt segHer er det første farsdagen, så tenkte hvertfall vi burde feire det. Bestilte en sånn her: https://macorner.co/products/first-...c-plaque-fam270301vupg?variant=43709347725472
Men nå lurer jeg litt på om jeg skal gjøre noe litt mer. Han er akkurat begynt i pappaperm og koser seg med det, men kanskje jeg skal lage noe mat (han er kokken i huset), eller la han sove lenger hvis han vil
Tok kanskje 2 uker før den kom (tror 1 av dem gikk før den ble sendt), kaan jo fortsatt være innenforDen var nydelig! Søren at jeg ikke så den før nå..ja lag noe godt til han hvis du vil, hør litt med han hva han selv kunne tenkt segveldig fin gave!
Også håper jeg at jeg får noe igjen til min første morsdag
Etter det trenger vi ikke gjøre noe "big deal" utav det, men kan fortsatt være hyggelig å gjøre noe. Blir litt sånn som med bursdag og julegaver, vi sluttet egentlig å gi noe særlig etterhvert som årene har gått 
Ja vi får håpe disse mennene husker det selvTok kanskje 2 uker før den kom (tror 1 av dem gikk før den ble sendt), kaan jo fortsatt være innenfor
Ja får gjøre det! Tenkte liksom at det måtte være overraskelse, men det må jo ikke det. Selv om han har sikkert glemt at det er farsdagOgså håper jeg at jeg får noe igjen til min første morsdag
Etter det trenger vi ikke gjøre noe "big deal" utav det, men kan fortsatt være hyggelig å gjøre noe. Blir litt sånn som med bursdag og julegaver, vi sluttet egentlig å gi noe særlig etterhvert som årene har gått
Nå gir vi noe på bryllupsdagen da, etter hva som er temaet hvert år, det er jo gøy!
![]()
Helt enig der
Ja vi gifte oss neste år, så blir det gøy å begynne med tema for hvert år