Hva får mennene deres til jul i år?

Gavekort på massasje 1 time. Spikkekniv. Noe småtteri som har med camping eller snowboard å gjøre. Godt øl. :)
 
MAsse godt forslag, heldige menn dere har :)
 
Rensemiddel til barbermaskin
Sonos bridge.
 
Dongeribukse, sokker og konsertbilletter til AHA :)
 
Min mann har allerede fått :) 2 dunjakker fra stormberg ;) en tybb og en skikkelig tykk og god ;)
 
Foreløpig en koffert til å ha sånn drone i. Fryktelig kostbart til å være så kjedelig :p Vurderer å kjøpe et spill til ps4 også :)
 
Foreløpig en koffert til å ha sånn drone i. Fryktelig kostbart til å være så kjedelig :p Vurderer å kjøpe et spill til ps4 også :)

Har du noe tips til noe bra ps4 spill? Vi har aldri hatt det før. Kommer til å kjøpe FIFA!! Gubben er fotballgal!! Men har lyst å kjøpe et spill til som vi kanskje kunne spilt sammen :)
 
Har du noe tips til noe bra ps4 spill? Vi har aldri hatt det før. Kommer til å kjøpe FIFA!! Gubben er fotballgal!! Men har lyst å kjøpe et spill til som vi kanskje kunne spilt sammen :)


Nei spiller ikke selv, annet en på den gamle nes-spilleren. :p Mannen er glad i call of duty, og andre slike krigs spill. Men grand theft auto er vel det spille jeg syntes er best selv av de han har. :)
 
Har fylt en Ikeapose full av smågaver til ham i år, har handlet litt gjennom hele året.
Strikket genser til ham, med bilen hans som motiv - det er hovedgaven.
Shotglass med hodeskalleform.
Drone.
Burgerpresse for å lage hamburger med fyll.
Tittelen Lord, groupon selger på vegne av et skotsk slott som skal finansiere oppussing. Jeg kjøpte meg tittelen Lady med det samme. :D
Masse småting fra ebay som bare er tullegaver.
 
Vinterjakke av minstetuppa, og smartklokke fra meg og resten av barneflokken :)
 
Ny dongeribukse og en morgenkåpe:)
 
Back
Topp