Hva får mennene deres til jul i år?

Ikke bestemt meg
Han ønsker seg en radio
Barbermaskin
Ullbuff

Samt at jeg har kjøpt tvinger (verktøy) som han ønsket seg i høst, så budsjettet tilsier radioen og buff, eller han kan få barbermaskina, ser det ut til.
 
Har bestilt bula joggebukse og sokker. Det trenger han alltid. :p
 
Har kjøpt en tykk og god genser, og nye kaffekrus fra tassen siden han har klagd på de krusene vi har hatt fra før :p
 
mannen min får et bryllupsbilde på lerret :) jeg har egentlig allerede gitt han en gave, en tur til krakow, som vi allerede har vært på. men jeg syns han måtte få noe under treet også. og vi har ingen bilder etter bryllupet på veggen :)
 
dere som er skikkelig sent ute med gaver (for meg så er alt som må kjøpes til de nærmeste i desember sent ute! :p ), hvordan påvirker stresset dere? klarer dere likevel å kose dere i jula? jeg får selv helt mark dersom jeg har glemt noen eller må handle julegaver i desember, og det stresser livet av meg omtrent at jeg har noen gaver som må pakkes inn og sendes innen den 16. ! :s jeg hater sånt stress :s så derfor prøver jeg å begrense skadeomfanget litt med å handle julegaver allerede fra somemren av :p
 
Årskort i slalombakken... Må vel finne noe mer, men aner ikke hva. Når jeg spør hva han ønsker seg svarer han "campingvogn... Eller båt... Eller hytte ved sjøen..." *stønn*
 
dere som er skikkelig sent ute med gaver (for meg så er alt som må kjøpes til de nærmeste i desember sent ute! :p ), hvordan påvirker stresset dere? klarer dere likevel å kose dere i jula? jeg får selv helt mark dersom jeg har glemt noen eller må handle julegaver i desember, og det stresser livet av meg omtrent at jeg har noen gaver som må pakkes inn og sendes innen den 16. ! :s jeg hater sånt stress :s så derfor prøver jeg å begrense skadeomfanget litt med å handle julegaver allerede fra somemren av :p
Synes det er kjempekoselig å handle gaver i desember. Får skikkelig julestemning av det og synes ikke det er stressende i det hele tatt :)
 
Mannen min er veldig glad i båter, så fant et glass maleri av en seilbåt som han skal få :)
 
Synes det er kjempekoselig å handle gaver i desember. Får skikkelig julestemning av det og synes ikke det er stressende i det hele tatt :)
så deilig for deg :) Jeg har så mange bursdager i desember så jeg får liksom ikke julestemning før alt det er i orden uansett :s desverre :(
 
Jaktsokker og parfyme + bilbatterier. Også må vi ha noe i julestrømpa !:)
 
Back
Topp