Hva får mannen din til jul?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Stormkjøkken og en øks han har ønsket seg lenge. Friluftsmenneske med store bokstaver
 
Si det. Har ikke kommet på noe lurt enda, men kan tenke meg det ikke blir dyre greiene etter vi brukte 150000 på bryllup for knappe 2 mnd siden :p
 
Det blir barbermaskin, det ønsker han seg. Og så vurderer vi å kjøpe Bose noise cancelling head set til hverandre, men vi får se...de er dyre...
 
Har vært å kjøpt sånn fly me kamera under, Tror han komme til å bli veldig glad han har ønske seg sånn lenge nå :)
 
Ølbryggersett hadde vært KONGEgave her i huset, vi er begge veldig interessert i det :D
Men vi skal pusse opp soverommet og få inn en TV der, så tror vi sparer pengene til det. Håper å finne noe billig på salg i romjula :)
 
Det blir barbermaskin, det ønsker han seg. Og så vurderer vi å kjøpe Bose noise cancelling head set til hverandre, men vi får se...de er dyre...
Vi har et sett sånne, eller de er mannens. Jeg har bare lånt. Og tuppa elsker de,hun hører ikke alt unødig ;)
 
Nei er ikke helt sikker enda.. han har ikke oppgitt noen ønsker i år :p men tenker det blir en sånn "fornuftig" gave med noe klær, tror jeg :p
 
Back
Topp