Hva får mannen din til jul?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Ingenting da vi akkurat har kjøpt oss sofa og brukt både gavepengene til hverandre og fra svigers på den.
 
Tenkte å kanskje kjøpe en skjorte og pappabok/babybok.
Vi ble igrunn enige her i helga at vi skulle ikke kjøpe noe særlig men heller spare til en liten tur sammen :)
 
Vi skal ikke kjøpe noe stort og voldsomt til hverandre, men han får en kosebukse til å dasse rundt i hjemme, for det har han ikke, og uttrykte i går et ønske om en :)
 
Ny metallica lommebok,da den gamle faller fra hverandre. Spørs om han vil bytta allikevel :p Så har han kjøpt seg gitarforsterker selv.
 
Armbånd i sølv og anker med plate som det står " du betyr alt for oss" eller "vi elsker deg"

Elsker lamar smykker :):)

Han sa jeg ikke skulle kjøpe det da han skal kjøpe sydentur til oss men føler allikevel han fortjener noe :)
 
Han får et spill han ønsket seg til x-box, en bok og en t-skjorte fra ungene :)
 
I grunn ingenting. Siden vi akkurat har kjøpt oss ny tørketrommel og vaskemaskin til nesten 20.000.
Men han skal få en liten ting. Ønsket seg rensevann til barbermaskinen.
 
Vi bestilte oss en tur til Karibien til romjul/første del av januar og ble enige om at det var nok gave til hverandre, tid til hverandre og avslapning :)
 
Han fikk(kjøpte selv) en ny gitar :)
 
Bare noen småting, en kul t-skjorte, thug-kitchen kokeboka og noe godt. :)
 
En del klær:) Genser, skjorte, fleece, skinnhansker, ullvanggenser + litt andre småting:)
 
Jeg aner ikke.
Blir ikke noe stort, noe klær tenker jeg.
 
i år får han et bilde fra bryllupet vårt på lerret :D vi har ikke noen bilder fra bryllupet på veggen, så nå får han endelig ett <3
 
Penger til minne tatoveringen han skal ta over nyttår
 
Jeg tror han får et helt sort enkelt belte fra Gucci.
Han trenger vist nyt belte. Så får frækna stå for klærene ;)
 
Back
Topp