Hva får foreldrene deres til jul?

Pappa får food prosessor

og mamma får skjære matte til stoff +  sånn tusj som en tegner opp med og skjære kniv. Også eit gavekort på interiørbutikk:)

"stefar" får hardangerbestikk. ( noe han selv ønsker seg...hehe:P)

Hvertfall 1års bilde av minsten, det er tradisjon når vi har 1-åring det året :)

Ellers aner jeg ikke, jeg er ikke noe fan av å lage gaver med bilder av ungene på til enhver tid.. Eneste er Svigermor og noen av min familie i USA som har lagt inn spesifikt ønske om kalender :) 

Fra oss får mamma billett til flor og fjære + et ullteppe. (Fra oss og søsknene mine)
Pappa får nok noe sykkelutstyr...

Fra barna får de begge fotokalender og noe mini har laget. Om jeg rekker det kommer det nok et lite bilde av lillemor også...

Svigers har vi ikke funnet ut enda. Men de får det samme fra barna.

Håper det blir noen aktuelle revyer/forestilliger i nærheten etter nytt år, så får de billetter der.
Sist jul fikk de billetter til Lars Monsen og Trine Rein, det falt veldig i smak.

scrappet kalender med bilder av unga, tegninger/malinger unga har laget og perleting som ungene har laget som er til å ha under kafekoppen

Jeg tenkte at jeg og ungene skal sy og pynte julestrømper av filt. Bare sånne enkle greier, og putte litt snop oppi, til mamma, mannen hennes og pappaen til ungene.
i tillegg blir det barnehage/skolebildet til mamma, tror jeg driter i fotokalender i år..

Lenger enn det har jeg ikke kommet..

oslojente1980 skrev:
Mammaen min får bhgbilde, noe Mina lager + en ting til som jeg ikke vet ennå
Pappaen min får morgenkåpe som det står bestefar på + noe Mina lager

Hvor får man kjøpt det? :)

Piamsk skrev:

oslojente1980 skrev:
Mammaen min får bhgbilde, noe Mina lager + en ting til som jeg ikke vet ennå
Pappaen min får morgenkåpe som det står bestefar på + noe Mina lager

Hvor får man kjøpt det? :)

Ja det kunne vært noe å kjøpe til svigerfar!

Foreldrene på begge sidene får fotobok av mini :-) fikk det samme i fjor og kommer nok til å få det hvert år fremover

Innrammet bilde av babyen hvertfall. Har ikke tenkt så mye lengre enn det enda...

Regner med min mor får en engel + bhgbilde av snuppelura.

Min far får en nisse + bhgbilde av snuppelura.

Svigermor får bhgbilde av snuppelura + ettellerannet.

Alle sammen får også fotokalender med bilde fra BHG.

Og så får dem sikkert noe hun har laget i bhg.

Mamma ønsker seg makeover i stua så jeg og søstra mi spleiser på gardiner, duker, lysestaker, puter osv. Pappa ønsker seg fatøl og sokker, så han får det ;p

Pappa får willow tree figur som er bestefar og mamma får Mitt lille land CD'n. Samme får de barnehage bilde fra gutten. 

Svigers får en glass engel til å henge i vindu som en bekjent av meg har laget :-) Pluss bilde. 

Skal scrappe noen bilder fra ultalyden og ramme det inn, det får foreldrene våre og besteforeldrene. De får nok noe utenom også, men det er vel så langt vi har klart å komme

nyoppusset soverom!! nye vegger, gulv, gardiner, lenestol, puter, sengesett:):) spleisegave fra søskengjengen:)

Småen skal male på lerret og så skal vi lage pepperkaker og putte på glass, dette får min mor og stefar. Om jeg ikke finner på noe annet får pappa det samme + en whiskey.

Bejb skrev:
pappa (han som har oppdratt meg sammen med mamma): grillsett, kjøkkenglass og verktøy,bilder av barna

mamma og mannen: vannkoker og bilder av barna
pluss smykke til bare mamma

svigermor med mann: serveringsbolle og bilde av minsten

svigerfar med kone: to lykter med oppheng til kubbelys og bilde av minsten

min (biologiske) far og kone: Vineske med diverse utstyr og vin og bilde av ungene

oiii, du har noen stykk "foreldre" å kjøpe til du gitt..

her blir det englebarn smykke til mamma med 3 jenter på (vi er 3 søsken), å en liten gave fra emil, pappa aner jeg ikke enda, men blir vel bok eller noe ull undertøy. han øsnker seg kunn snille barn han nemlig så da begynner det å bli vanskelig gitt :P

Mamma og svigermor fra julekrybba og de tre vise menn fra hadeland.

Også får mamma boka om Åge Aleksandersen som kom ut nå. Og den siste gaven til svigermor vet vi ikke enda.

Pappa får 1 times småflytur over stedet vi bor i:

Svigerfar vet vi ikke enda.

Back
Topp