Hva får du i julegave fra jobben?

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
P

Persienna

Guest
I år tror jeg ikke vi får noe fra jobben, det er litt trist egentlig :( Hva pleier dere å få?

Ingenting! Det er ikke noe nytt. Heldig om vi får en julehilsen på intranettet. :p

Kommunalt ansatt. Vi har pleid å 50% rabatt på en forestilling i kulturhuset. Har ikke benyttet meg av det til nå.

Ingenting, eller vi får muligens et julekort sendt på e-post. Jeg jobber som lærer.

Vi får forresten julelunsj siste arbeidsdag før jul, og det synes jeg er utrolig koselig:)

Last edited:
Vi har pleid å få alt mulig rart, fra headphones, gavekort, northface bag osv, men i fjor så starta de å heller gi det de ville brukt på julegaver til ansatte til et veldedig formål som vi ansatte stemmer på.

Så i år ble det 1 mill til Røde kors. Synes det er superbra, unødvendig å gi masse ræl(fine gaver altså, men vi trenger det jo stengt tatt ikke) til oss når det finnes nok av folk der ute som trenger de pengene :)

Vi får somregel noe godt, og penger :)

Virker ikke som vi får noe i år av en eller annen grunn. I fjor fikk vi en kurv med kjeks, ost og te:happy:

Haha, julegave fra jobben? Den var god. :p Jobber i kommunal barnehage.
Da jeg jobbet i kommunen var vi heldige om vi fikk "god jul" på lønnslippen:D

Jeg jobber på et nytt sted,så vet ikke hva som er vanlig. Men vi fikk betalt julebord, det syns jeg var veldig hyggelig:)

Vi fikk i år. En termokopp. Syns de heller kunne gjort som de har gjort de 5 siste årene, gi pengene til en organisasjon som trenger det :)

I fjor fekk eg Kari traa ulltrøye, året før eske med div spekemat og året før der ei kjempe god hodelykt:-D

Jeg er øverste leder så får ingenting fra jobben. Da måtte jeg isåfall kjøpt det til meg selv :p Jeg har kjøpt inn til de ansatte da. Julelykt med lys i og en strull med sjokolade fra Amundsen spesial.

Har tidligere fått:
- tekopp og en pakke te
- gavekort
- vinflaske
- Pynteting (lysholdere)

Last edited:
Første jobben på gatekjøkken fikk vi julepynt.
Andre jobben på annet gatekjøkken fikk vi 1500 kr, vin og konfekt.
Tredje jobben i elektrobutikk fikk vi enten eske med masse god mat eller gavekort på butikken vi jobba.
Fjerde jobben hos Bilfirma fikk vi Dab-radio.

Back
Topp