Hva får du i Coop-kuponger?

Bli coop medlem. :)
Tror jeg kanskje får bli det da. Handler sjelden på Coop, for her har vi bare Coop mega og det er så dyrt. Men går dit av og til hvis jeg skal ha noe spesielt, for de har jo bra utvalg.

Tror jeg kanskje får bli det da. Handler sjelden på Coop, for her har vi bare Coop mega og det er så dyrt. Men går dit av og til hvis jeg skal ha noe spesielt, for de har jo bra utvalg.

Har dem det fortsatt altså? Her i områder har Meny tatt over for utvalget. Mega er en sånn sliten butikk blitt, med elendig frukt og ferskvare :p men ja, fortsatt like dyrt da. :p

Leverpostei, appelsinjuice, pepsi maxi, kaviar, tannkrem, melk iallefall :-)

Har dem det fortsatt altså? Her i områder har Meny tatt over for utvalget. Mega er en sånn sliten butikk blitt, med elendig frukt og ferskvare :p men ja, fortsatt like dyrt da. :p
Her i byen har vi ikke Meny faktisk. Er ganske stor og bra den Mega'en som er her. Alternativet er CC mat, men de er så langt unna hverandre at de ikke er direkte konkurrenter. Og så Ica Supermarked, men den er også langt unna de to andre. Er Kiwi og Rema 100 det er mest av i byen her.

Jeg fikk bare 3 stykk sist gang og de var yoghurt, melk og kjøttdeig.

Husker ikke, og det varierer mye - men det er i alle fall alltid helmelk, enten en gratis liter eller fire kroner av prisen. Pleier også gjerne å være frossenpizza da samboeren min spiser MYE av det, og en eller annen sjokolade. Resten varierer veldig. Coop er heller ikke butikken vi handler oftest på, så kan vel være derfor det varier sånn ;p

Gratis smør, smårettskinke, kjøttdeig, wienerpølser, sun oppvasktabletter, egg, hvitløksbrød, hvitost

Leverpostei, eplejuice, melk, skinke, brus :) Fikk faktisk en gang en gratis kupong på spaghetti på boks, og det spiser jeg ikke :D

Sent from my iPad using BV Forum

Ser det er fler som skriver at dere får rabatter på peosi max/cola zero. Hvor mye rabatter får dere? Bare lurer for vurderer å bli coop medlem :)

Ser det er fler som skriver at dere får rabatter på peosi max/cola zero. Hvor mye rabatter får dere? Bare lurer for vurderer å bli coop medlem :)
Enten en flaske gratis, eller noen kroner avslag på én flaske. Kupongen kan bare brukes på én vare.
Det lønner seg uansett å bli medlem, de spør nesten alltid om du har medlemskort. Selv om du ikke handler så mye det er det uansett litt penger spart når du først gjør det.

I dag kom det chiabatta, pepsi max, vita hjertegod lettmargarin, store høvding plksebrød, gilde grillpølser, kokt skinke, makrell i tomat og dopapir.

Aner ikke. Lenge siden sist, så har glemt det.

Visste ikke at det er forskjell på hva folk får på de jeg haha, trodde alle fikk likt:P
Men nå ser jeg kanskje at det er en sammenheng ja. Nå fikk vi
Gratis baconost, rabatt på pølsebrød servelat bagutter ketchup mel saltpølse og comfort freshtec:D Aldri brukt sånne før men...

#Happyface fra appen#

redusert pris på Coca-cola, potetgull, gratis melk og gratis havremelk.

Synes det går igjen hele tiden :S

Back
Topp