Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg kanskje får bli det da. Handler sjelden på Coop, for her har vi bare Coop mega og det er så dyrt. Men går dit av og til hvis jeg skal ha noe spesielt, for de har jo bra utvalg.Bli coop medlem.![]()
Tror jeg kanskje får bli det da. Handler sjelden på Coop, for her har vi bare Coop mega og det er så dyrt. Men går dit av og til hvis jeg skal ha noe spesielt, for de har jo bra utvalg.
Her i byen har vi ikke Meny faktisk. Er ganske stor og bra den Mega'en som er her. Alternativet er CC mat, men de er så langt unna hverandre at de ikke er direkte konkurrenter. Og så Ica Supermarked, men den er også langt unna de to andre. Er Kiwi og Rema 100 det er mest av i byen her.Har dem det fortsatt altså? Her i områder har Meny tatt over for utvalget. Mega er en sånn sliten butikk blitt, med elendig frukt og ferskvaremen ja, fortsatt like dyrt da.
![]()
Enten en flaske gratis, eller noen kroner avslag på én flaske. Kupongen kan bare brukes på én vare.Ser det er fler som skriver at dere får rabatter på peosi max/cola zero. Hvor mye rabatter får dere? Bare lurer for vurderer å bli coop medlem![]()