Hva får barnet i 2 års gave ?

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
jeg tror jeg skal kjøpe traktor til sebastian.
han elsker traktorer, så det bør bli midt i blinken.

hva har barnet deres fått eller skal få til 2 års gave ?

Har ikke lagt noen planer enda, men hun trenger diverse ting til det nye rommet sitt.

Blant annet små møbler, lekekjøkken, tripp-trapp stol (nå som vi endelig får oss spisestue). [:D]

Ellers tenker jeg at en ny dukke og en snowracer hadde vært populært! [;)]

her har hun fått gore tex sko av mamma
akebrett skal pappa og stemor kjøpe
så har vi ønska en hel del ting til.

vi lurer på recliner i mini str eller det lekekjøkkenet i tre fra ikea. usikre på hva vi velger.. får det ene til jul og ene til bursdag..[:)]

ORIGINAL: merete_80

Vi er superkjipe - så kjøpte utedress til han. Han fikk mye leker av andre, så foreløpig velger vi å kjøpe fornuftige ting.

skulle gjerne vært litt mer fornutfig jeg også, men han har fått så mye av besteforeldre allerede, så da blir det "takktoi"...hehe.

Han får bilgarasje og mange biler, og ett lite verktøysett[:)] han elsker biler og traktorer og hamre og slå[:)]

Jeg husker virkelig ikke hva vi har kjøpt til hun. Lurer på om det var te sett. Men det fikk hun av grandtanten da jeg hadde bursdag, så tror vi utsetter den presangen litt. Men tror vi har kjøpt noe annet også. Bare husker ikke hva... [&:]

Av besteforeldrene får hun dukkevogn tror jeg. Av onkelen har vi ønsket oss sing sang kort (eller hva det heter). Og krinkel ull av grandtanten.

ORIGINAL: merete_80

Vi er superkjipe - så kjøpte utedress til han. Han fikk mye leker av andre, så foreløpig velger vi å kjøpe fornuftige ting.

Synes ikke det er superkjipt jeg da... Jeg kommer nok til å gi klær selv.

Enten Brio togbane, cd-spiller og noen cd-er, eller noe annet vi kommer på når vi handler...
Han elsker musikk og lydbøker, så da tenkte vi det kanskje kunne få ham til å roe seg når han er på badet, eller kose seg med når han leker på rommet...

Mest sannsynlig vogn av oss! muligens togbane! Var innom en lekebutikk i dag og hun la sin elsk på en dukkevogn[:)]

Jeg syns vi får så masse av familien til stadighet, så alle behov var i grunn dekket! Vi valgte derfor å ikke kjøpe noe særlig, men heller kjøpe ski til jul. Han fikk puslespill av oss[8|]

Her skal hun få et slikt et: http://www.bigjigs.co.uk/acatalog/info_CL2075.html
Syntes det var litt søtt, og så er det både puslespill og mat-leketing i ett. Hun elsker begge deler. [:)]

Tenker det blir sparkesykkel til jul. Hun får stjerner i øynene hver gang hun får lov til å nærme seg sparkesykkelen til en av naboungene. [8D]

Vi feiret på søndag og hun fikk:

* Lekekjøkken fra Ikea (fra oss)
* Inne-trampoline
* Dukkevogn
* Knerten
* Modelleire-sett
* Duplo
* Dyre-lotto
* My little pony

++++++

jeg har kjempelyst til og gi henne lekekjøkken eller noen møbler til dokka hennes, men mulig jeg finner ut at vi har for liten plass og da blir det duplo[:)]

hos oss får han reima dress og reimavotter. Sambo syns det er kjempekjipt og syns jeg er "streng" som ikke vil kjøpe leker til han i tillegg. Men vi driter ikke akkurat penger, og med snart 4 barn er det nok å bruke penger på. Har jo allerede kjøpt dressen og vottene og det kom på over 1000kr. I tillegg er han jo så liten at han skjønner jo ikke hva som kom fra mamma og pappa og hva som kom fra andre.. blir nok sikkert litt leker til han likevel. Desuten har han så mye leker at jeg holder på å bli sprø av å rydde de bort fra stua og tråkke på de inne på rommet hans[:@][:D]

Han fikk vinterjakke, dundyne og et fly av oss[:)] ellers fikk han klær, singsangkort, puslespill, bil, bildelotto, duplo osv...[:)]

Hun skal få stor seng av oss.
Og en stol til dokka.

Skal få dokke med hjemmestrikka klær av farmor og farfar, dukkevogn av mormor og bestefar, også blir det stol av oss...

Her får han et teppe med bilveier/trafikk på og en garasje, siden han elsker alt som har med biler å gjøre. I tillegg får han noen smågaver; puslespill, en bok og en ting til som jeg ikke kommer på akkurat nå [8D] (lenge leve ammetåka [X(])

Han fikk bursdagsgaven tidlig fra meg, som var en trehjulsykkel! Kunne ikke gitt ham noe bedre tror jeg[8D]
Av mormor og morfar har jeg fått penger til å kjøpe nye vintersko[;)] Ellers håper jeg han får litt leker!
Får nok togbane til jul av meg[:)]

Av oss får hun Duplo og puslespill.
Og av tanta si så får hun timmy tid-film. Det er det jeg vet om som hun får nå. Ellers tenkte jeg hun kunne ønske seg([8D]) tegnesaker(hun eeeelsker å tegne) og ullundertøy, ellers får de bare finne på noe gøy å gi henne.

Jeg håper familien drøyer de store tinga som lekekjøkken, trehjulsykkel osv til jul, siden vi driver å flytter ut.

Back
Topp