Hva får barna deres i julegave i år?

Jenta på fire år ønsker seg «rosa regnbue katt med hjerte og glitter» og sånn «rakett med banan på toppen, sånn pynteting». Altså.. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg! Mor i huset vet iallefall ikke hvordan hun skal oppfylle det ønsket :happy090

Heldigvis(!) har hun også sagt «ååååååh den ønsker jeg meg til jul» til 99% av alle reklamer på Nick Jr eller Disney Channel, og vi har bladd litt i ulike reklamer fra butikker.

Hun får hatchimals, Eddie-bamse (fra fantorangen), Twisty petz, et lite airhocky bord (60 cm) da hun elsker å spille det på Leos Lekeland, og ett sett med kopp, skål og fat av enhjørning. Var tilbud på black friday ☺️ det blir en stor gave med alt inni. Hun har gavekalender også.
Vet også hun ønsker seg sminkedukke og kassa-apparat, så tenkte å kjøpe det, men glad vi ikke gjorde det, for det hadde mormora og oldemora ordna med ☺️
 
Poden på 7 får langrennsutstyr, kjøpt brukt på finn. Lillemor på snart 9 mnd får en brio dachs. De gir hverandre sengetøy, spiderman og peppa pig :)
 
Gir faktisk ingen ting. De er små og legger ikke merke til det når de får mange pakker fra andre. De får det de trenger så ser ikke noe grunn til å gi en ekstra gave i tillegg til de andre som de får. Barna ønsker seg utstyr til lekekjøkken, bøker, perler og klær (det siste er vel strengt tatt jeg som ønsker at de får, men får de to eldste like klær i blå og rosa så er det veldig stas)
 
3 åringen ønsker seg tog, så han skal få mer til Brio togbanen sin + sånt elektrisk tog. Også får han en liten gave hver søndag i advent :)
 
Et lite smykke og en koffert med en liten dukke med strikkede klær :)
 
Han får en garasje/bilbane med noen biler. Til julestrømpen er det kun puslespill som er kommet i hus
 
Han her får penger på kontoen sin. Er bare 1 år og får så masse gaver. Pluss bursdag seks dager før julaften, da får han duplo.
 
Eldste får Minecraftlego (liten pakke til under 200kr), og et spill til Nintendo switch.

Minste får puslespill med mummitrollet og en verktøykasse i tre slik at hun kan hjelpe til når vi pusser opp
 
Juniorseng og akebrett :)
 
Jenta på 3,5 får lite Frost lekehus med Elsadukke fra oss, bok og sokker fra lillebror, leketelefon og lekenøkkel fra nissen og regnvotter fra kaptein sabeltann (har ikke så mye familie, så bruker jul+bursdag til å gi det hun ønsker seg).

Lillebror på snart 5mnd får aktivitets bord på jul som kan tas av og legges på gulvet av oss og badebok og dyrebok med lyd av søstra.

(Prøver å kjøpe når det er salg/tilbud, for å få mest mulig for pengene).
 
Datteren min er 2 år og skjønner ikke betydningen av å ønske seg. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe spesielt da hun får så mye annet, men kom plutselig over et barnepiano med krakk på finn.no som jeg tenkte hun kunne få :)

Sønnen min på 6mnd får ingenting spesielt av oss. Vi har ønsket oss ting han trenger fra familie.
 
Jentene får l.o.l pop suprise shop og gutten får en stor radiostyrt bil og så får alle 3 billetter til sommarland i bø og klatreparken.
 
3 åringen ønsker seg hele verden :hilarious: Han har ønsket seg trampoline i nesten ett år, så kom vi over et godt tilbud så han får det, Buzz Lightyear dukke, også får han gaver av nissen på morgenen Olaf genser, og puslespill. Han på 8 mnd. får en gåstol, føler jeg må finne på noe mer til han, men han har jo det meste etter storebror, og bryr seg minimalt, kanskje er det litt gøy for han med papiret
 
Eldste får Playstation kontroller og harddisk.
Yngste får cdspiller og lego.
 
Back
Topp