Hva får 1-åringene til jul da?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her vet jeg ikke! Trenger inspirasjon :p
Hun får noe småtteri, som en badeleke og en hoppeku. Men det er sånn veldig billig! Hva skal være "hovedgaven", liksom? Noe som blir satt pris på og brukt.. Tenkte på lekekasse, men føler at mannen min mener jeg er kjip :p

Kjøpte dukke og dukkevogn til henne i dag :)

Som hun får på julaften altså... Hadde bursdag på mandag så greier seg vel med gaver frem til jul nå :P

stas :) ! Her har hun dukke, men ikke vogn.. Rart hvordan mange jenter trekkes mot dukker og slikt :p Her har begge mine valgt dukker helt selv, og vært interesserte i det.

stas :) ! Her har hun dukke, men ikke vogn.. Rart hvordan mange jenter trekkes mot dukker og slikt :p Her har begge mine valgt dukker helt selv, og vært interesserte i det.

Hun har vært veldig interessert i barnehagen og når vi har vært hos andre, også skal det visst være bra for sosiale ferdigheter så tenker det blir bra :happy:
Jeg valgte for henne, det finnes en del av de som ser skikkelig ekle ut og det funker ikke for mor som ikke er så veldig tøff :oops:

Hun har vært veldig interessert i barnehagen og når vi har vært hos andre, også skal det visst være bra for sosiale ferdigheter så tenker det blir bra :happy:
Jeg valgte for henne, det finnes en del av de som ser skikkelig ekle ut og det funker ikke for mor som ikke er så veldig tøff :oops:
Hehe :) Sant det.. så lenge du ikke kjøper reborn baby så :hilarious:

Den der er fin :-D
Kjenner ei som har den og den er visst en stor favoritt der i huset.
Hm... kanskje vi skal herme og gi den til lille her og :-)
Håper den faller i smak og at den er verdt pengene! :D syns den er litt for dyr, men de hadde den til 30% på black friday:)

Blir penger på konto fra oss:) Brødrene skal gi noe da. Litt usikker på hva enda. Få unna 1årsdagen først .

Håper den faller i smak og at den er verdt pengene! :D syns den er litt for dyr, men de hadde den til 30% på black friday:)
Vil tro det. Jeg liker leker med litt "mening" og den der er jo fin både til lek og læring.
30% er ikke verst. Fint kupp det :-D :-D

Vil tro det. Jeg liker leker med litt "mening" og den der er jo fin både til lek og læring.
30% er ikke verst. Fint kupp det :-D :-D
Ja, den er jo litt lærerik :) den vokser visstnok med barnet, litt usikker på hvordan det funker :p
Ja, det gjør mye på prisen :D

Hehe :) Sant det.. så lenge du ikke kjøper reborn baby så :hilarious:

Hahaha, hun får nok klare seg med en av de standard dokkene gitt :P
Så på den i går kveld og lurer på om den kanskje er litt stor, men vi får se.. Hun får eventuelt få en mindre en hvis hun ikke klarer å bære på den (ikke at jeg tror det blir noe problem da hun i helgen begynte å slenge rundt på brio-vogna for å få den til å endre retning :eek:)

Hahaha, hun får nok klare seg med en av de standard dokkene gitt :p
Så på den i går kveld og lurer på om den kanskje er litt stor, men vi får se.. Hun får eventuelt få en mindre en hvis hun ikke klarer å bære på den (ikke at jeg tror det blir noe problem da hun i helgen begynte å slenge rundt på brio-vogna for å få den til å endre retning :eek:)
Såpass.. sterk liten en :) ! Blir nok supert. Her fikk 1-åringen dukke til 1-års dagen sin. Hun gjør ingenting med den enda, men liker å spise på den hehe, det kommer ganske snart. Innen eldste var to år så var hun erfaren dukkemamma!

Såpass.. sterk liten en :) ! Blir nok supert. Her fikk 1-åringen dukke til 1-års dagen sin. Hun gjør ingenting med den enda, men liker å spise på den hehe, det kommer ganske snart. Innen eldste var to år så var hun erfaren dukkemamma!

Så bra å høre! Jeg har en venninne med en datter som er 1 måned yngre enn min, og hun sitter og vugger på dukken og koser masse med den. Håper hun gjør noe tilsvarende, men mistenker at hun vel kommer til å spise mest på den i starten. Hun fikk en fantorangen-bamse til 1 års dagen som hun spiser på snablene på :hilarious:

Er så gøy å følge med de nå, det skjer så vanvittig mye. Også har hun bare gått 2 uker i barnehagen men ser allerede at de for eksempel lukker dørene etter seg for hun er veldig opptatt av å skal lukke alt av dører, skuffer etc. :joyful:

Back
Topp