Hva er

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Det dårligste sjekketrikset dere har opplevd?

Var med gubben på jobb en helg der han jobber som dørvakt mens vi ennå var forlovet. Da kom en fyr til meg rett før stengetid og spurte om jeg ikke ville være med han hjem. Sa jeg var forlovet og fornøyd med mannen i mitt liv men da kunne jeg jo heller bare droppe forloveden min fordi denne nye fyren mente han var ett mye bedre catch enn forloveden min.

Må være når jeg jobbet på hotell og en fyr kom med kontoutskrift og sa han kunne ta mye bedre vare på meg enn han jeg var sammen med! :p holdt på å daue!

Da jeg jobbet på esso som 18-åring en natt. Kom mange menn som hadde vært på fotballkamp og var ganske i farta!
Han ene skulle ha en pølse, også spurte jeg hva han ville ha oppe på pølsa.

Da svarer han: jeg vil ha deg oppå pølsa!
Jeg bare,ehh... Jeg mener typ løk,rekesalat osv.
Men han skulle bare ha meg!
Var så klein! Haha!

Jobba på McDonalds da jeg var yngre. Da pleide vi å spøke med "Hvis du var en burger, ville du ha hetta McDeilig"! Sååå teit :P

Var på byen og en fyr spurte om hva jeg ville ha å drikke fra baren. Jeg svarte at jeg kunne tenkt meg et glass vin (var egentlig på vei for å kjøpe selv)
Han kom tilbake med et glass vann:p

En som lurte på om jeg ville ha sennep og pketchup på pølsa. Pølsa var altså penisen som han holdt klar utafor buksa med sennep og ketchup ved hans side... Lekkert.

Back
Topp