hva er ...

Misery82

Glad i forumet
QK-tang, dies og cuttlebug.....  ?

åssen funker det lissom?
prøvd å finni noe om det på nettet men finner bare bilder av tanga...

dies, kan de brukes flere ganger?

hehe heeelt grønn på det her jeg ja

ja dies er selve figuren som trykker ut papfigur....
den kan du bruke om og om igjen...
du setter diesen inn i tanga og trykekr og da har du figuren i papir=)

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

og sånn fungerer også cuttlebug, bare at på den så sveiver du i stedet for å trykke[:)]

Tusen takk for svar... å jeg som har gjort ALT for hånd til nå.. må nok bestille meg en sånn med dies....  men det finnes jo tusenvis av dies å velge mellom..  hmmm...  finner nok ut av det [;)]

ORIGINAL: Misery82

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

og sånn fungerer også cuttlebug, bare at på den så sveiver du i stedet for å trykke[:)]

Tusen takk for svar... å jeg som har gjort ALT for hånd til nå.. må nok bestille meg en sånn med dies....  men det finnes jo tusenvis av dies å velge mellom..  hmmm...  finner nok ut av det [;)]

Har du tang da???
Hvis ikke anbefaler jeg deg å kjøpr Cuttlebug... Dette er mer en "maskin" som du sveiver diesen igjenom=)
Plus at denne tar alt av dies QK Tang tar kunn QK dies

har hverken dies eller tang... tenkte jeg skulle ut å kikke i morgen... har de dette i hobbybutikker?

så cuttlebug er mye bedre?

Ser du er fra Skien. Er en bra butikk der som heter Huskestua, ligger rett der Varden er. Nesten hvertfall.. Der kan du be om en slags demo[;)] De er veldig hyggelige.

stemmer :)

men holder på å bestille noe på nettet nå... vet ikke om jeg skal ha det enda... men er ikke heeelt inn i det her.. men qk dies passer til cuttlebug maskina ??

jeg tror ALLE dies spasser til den[;)]

Back
Topp