hva er vitsen

*yummymummy*

Gift med forumet
med å henge ut noen her inne, og når vedkommende konfronterer personen som gjorde dette, så nekter vedkommende å innrømme at det var denne personen som ble omtalt i tråden.
Blir for dumt, rett og slett.

hva har skjedd nå da???

Aner ikke hva du snakker om, men er enig i det du sier.

Hvis noen har blitt hengt ut er det kanskje greit å legge saken død[8|]? i stede for å grafse mer i det[;)]

ORIGINAL: skyberta

Hvis noen har blitt hengt ut er det kanskje greit å legge saken død[8|]? i stede for å grafse mer i det[;)]

har ikke tenkt å dra opp igjen noe av det som ble sagt i den tråden jeg.
Men syns det er rimelig talentløst å nekte å stå for det man har sagt.
Hvis du forstår hva jeg mener...

Det er typisk her inne det, folk eier ikke ryggrad!

ORIGINAL: Pannekaka

Har du sagt A så må du si B [:D] Eller er det det med legevakten??

legevakten??[&:]

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Pannekaka

Har du sagt A så må du si B [:D] Eller er det det med legevakten??

legevakten??[&:]

Var det nermeste jeg kom, men fikk liksom ikke det til å henge sammen heller så lenge det ikke lå noe mere bak [8D]

Trådene som var før helgen du snakker om??

La det bare ligge...

ORIGINAL: fruktbar

La det bare ligge...

vet bare om en tråd. Og har ikke tenkt å si mer om hva som sto i dem nei. Ikke derfor jeg lagde denne.

Skjønner ingenting... 

Hvis det er den tråden jeg tenker på, så var det ingen som skjønte hvilken bruker der var snakk om før hun var inne og skrev at tråden handlet om henne..
Da hang hun mer eller mindre ut seg selv spør du meg!
TS i den tråden jeg tenker på spurte hva andre brukere her inne synes om et gitt scenario, og folk svarte utifra det..

Hverken mer eller mindre.

La det bare ligge...

vet bare om en tråd. Og har ikke tenkt å si mer om hva som sto i dem nei. Ikke derfor jeg lagde denne.

Apropos; hvorfor laget du egentlig denne tråden?

La det bare ligge...

Så hvorfor i det hele tatt nevne at det var noe som skjedde her inne. Kunne like greit ha vært i RL, er jo like teit det. [:-]

ORIGINAL: Cinnamon*

Hvis det er den tråden jeg tenker på, så var det ingen som skjønte hvilken bruker der var snakk om før hun var inne og skrev at tråden handlet om henne..
Da hang hun mer eller mindre ut seg selv spør du meg!
TS i den tråden jeg tenker på spurte hva andre brukere her inne synes om et gitt scenario, og folk svarte utifra det..

Hverken mer eller mindre.

Ah, den ja...

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

La det bare ligge...

det har jeg jo skrevet i HI[8|]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

La det bare ligge...

det har jeg jo skrevet i HI[8|]

Nei. Du har skrevet at du synes noe er "for dumt, rett og slett". Jeg ser fortsatt ikke vitsen med tråden, når du ikke er interessert i å si noe mer om hva det dreier seg om (og det er tydeligvis like greit).

Back
Topp