Hva er viktigst?

Maliya!

Elsker forumet
Jobb eller familie?

Asså, vet det er jobben vi lever av og vi kan ha familie uten jobben, ikke så godt liv uten jobben rikignok, men likevel...

Blir bare så irritert på sambo som velnger jobben framfor familien, han vil sikkert nekte akkurat dette, men det er sånn jeg føler det!

Helt klart at familien er viktigst.

ORIGINAL: Thothamon..

Jeg mener også at famile er vikigst sev om det kanskje ikke kan sammenlignes...

Kanskje det er manneting det med jobben eller?

familie...bedre med mindre penger,enn å ikke ha et bra familieliv..

Som nevnt av fler - balansegangen er det viktigste.

Vi hadde ikke hatt det så bra privat, om vi ikke hadde hatt bra jobber og var fornøyd med det. Samtidig så kan vi ikke jobbe så mye at det alltid går utover familielivet. Snakker for sambo og meg her altså.

[:D]klart det er familie som er viktigst[;)]

helt klart familien,men jobb må til for å kunne ha et godt familieliv,men d fins grenser for jobb.Handler om prioritering

ORIGINAL: Maliya

Kanskje han jobber mye for å tjene penger til familien sin? Og dermed mener at han setter familien først?
mange menn er sånn iallfall, at de syns det er viktig med god økonomi for å føle at de har lykkes i henhold til å være en god forsørger.

Familien...Det hjelper ikke å tjene masse penger og ha alle materielle goder om man ikke har hverandre.

Nå er det familie.

ORIGINAL: astrone

familie OG jobb[;)]
den gylne middel vei[:D]

Må si meg enig i dette.. selv om jeg ikke har barn så syntes jeg det er viktig å bruke mye tid sammen med min samboer og resten av familien, men på samme måte er jobben viktig for at jeg kan ha det livet jeg ønsker...!! Uten penger blir det dårlig med nebetaling av studielån..hus..sosiale aktiviteter etc.

Familien er viktigst.
Men som min sambo sier: det er derfor han må jobbe. For å kunne forsørge og ta seg av det som betyr mest for han i verden.. [:)]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Maliya

Kanskje han jobber mye for å tjene penger til familien sin? Og dermed mener at han setter familien først?
mange menn er sånn iallfall, at de syns det er viktig med god økonomi for å føle at de har lykkes i henhold til å være en god forsørger.

Ja, han jobber for å tjene penger til familien, men, egentlig så har han masse penger fra før, eller vi da selv om jeg lever på ham og kan bruke så mye jeg vil. Det er bare det at jeg ikke bruker så mange penger og hvis jeg gjør så er det til mat og klær til han og simon.

Han jobber fra 9 til 19.00, det er da han reiser på jobb og kommer hjem igjen, lang vei til jobben. Men han sier også at han ikke ville vært lykkelig med en jobb fra 9 til 16.00 da han spurte hva jeg ville her i går.

Føler selv at jeg ikke har noe liv, kan ikke jobbe pga kvalmen og har ikke så mange venner akkurat her og nå, jeg går mest å tokker for meg selv mens han er på middager med jobben og sparker fotball hver uke.

Så for meg virker det som om jobben er viktigst for ham, i hvert fall da han i går hadde et kurs ang jobben og i stedet for å komme hjem da det var ferdig dro han på jobbbbb....

Back
Topp