Hva er viktigst for deg?

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
P

Prikken

Guest
Hei!

I arbeid med å gå over til en ny forumsløsning ønsker vi tilbakemeldinger fra våre forumsbrukere på hva dere synes er viktigst. Håper derfor at flest mulig svarer på denne avstemningen.[:)] 

På forhånd takk for hjelpen!

ORIGINAL: Lone_mor

personlig signatur og liste over medlemmene som er pålogget.

bryr med lite om disse stjernene jeg. eller medlemstatus.

Samme her

Signaturen er veldig viktig etter min mening.
Uten tvil viktigst!!
Det forteller ofte alderen på ungen/ungene og gjør det lettere i forhold til svar på spm.
Ellers er det jo kjempegøy med bilder, og jeg husker lettere personen og nicket utfra signaturen deres.

ORIGINAL: StinkiStini

Signaturen er veldig viktig etter min mening.
Uten tvil viktigst!!
Det forteller ofte alderen på ungen/ungene og gjør det lettere i forhold til svar på spm.
Ellers er det jo kjempegøy med bilder, og jeg husker lettere personen og nicket utfra signaturen deres.

Sign

Av dette, aktive medlemmer. gjerne i kombinasjon med signatur, men da slett ikke behov for (eller ønske om) diiiigre bildesignaturer, ne enkle tickere eller ei linje med alder og kjønn, på barna, slik er det lettere å sette seg inn i situasjonen til trådstarter som er aktuell i en del innlegg.

Men viktigere, en god løsning for "nye innlegg" eller "abbonerte tråder" , slik at det ikke er "nødvendig" at alt legges på genrell. Å velge ut hvilke underforum man vil (eller helsthvilke man ikke vil) ha med på en slik "nye innlegg"-side er nødvendig da, for å filtrere ut alle de uaktuelle termin og barselsforumene)

Stjerner og status er for meg totalt uinteressant, men et funksjonelt forum er en fordel :)

synes egnetlig ikke noe trenger å forandres, annet enn at dere gjør det til et lukket forum...

Signatur, rating og status[;)]

Sikkerhet først og fremst. Sikkerhet med god IP-banning av medlemmer som har laget bråk tidligere, sikkerhet på andre nivåer med at det ikke gis tilgang til at spammere kan registrere seg (ved bruk av ulike humanizer-løsninger feks) og hente ut email-adresser...

Mindre ting, som signaturer og avatarer er gøy, men inntil en viss grad. Viktig at man kan stenge AV slike ting, om man ikke vil se dem eller har PCer som ikke takler signaturer.

Det er mye som er viktig for meg når det gjelder forumer, men ingenting av det som er nevnt, er viktig. Sikkerhet er mye viktigere, og kommer langt forran alt dette på lista!

I og med at BV er en ganske stor organisasjon, ville jeg helt klart tatt meg råd til å rett og slett kjøpe vBulletin, som er en av de beste løsningene pr i dag.

Personlig signatur. Må forresten gjerne settes en maksgrense på hvor stor den kan være[;)]

Signatur er viktigst av de nevnte.
Og det er et stort ønske at forumet blir lukket. Ingen gjestelesing..

ORIGINAL: lumina og Erik

Signatur er viktigst av de nevnte.
Og det er et stort ønske at forumet blir lukket. Ingen gjestelesing..

Eller redusert gjestelesing..
Generelt f.eks, kunne vært åpen for gjester, men resten måtte en være registrert for..

ORIGINAL: ~Rosa~

Aktive brukere og signatur [;)]

ORIGINAL: renatenate

Vet at dette ikke står på lista, men å kunne slette egne innlegg, det er viktig for meg.

Personlig signatur

ORIGINAL: ~Rosa~

Aktive brukere og signatur [;)]

ORIGINAL: naftaline

sign, men kunne ikke velge disse alternativene sammen??

ORIGINAL: engle_mamma

Personlig sigantur er det jeg synes er viktigst, stjerner og status bryr jeg meg ikke no om[:D]
Håper vi kan beholde signaturen [:D]

me too[:)][:)]

Back
Topp