Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SookieStackhouse
Nr 2!
ORIGINAL: *MamMathea*
ORIGINAL: KristineBirgitte
For meg som kommer fra små forhold og store avstander langt oppi nord, virker det helt teit at en time skal være grunnen til at man ikke kan ses mer enn annenhver helg.. no offence og ikke for å være vrang, altså, bare foreslår at det muligens handler litt om prioritering, det også?
Sånn når det er sagt, ville jeg garantert prioritert å bodd sånn at jeg fikk se familien ofte. Det er mye viktigere enn både plass og penger for meg.
jeg er helt enig med deg, er bare synd det er for familien min det er som oftest vanskelig å komme hit på besøk. husker ikke når søstern sist var her. og selv har jeg ikke lappen, men vi er veldig flinke å dra på besøk. men da må alltid gubben kjøre. hadde nok blitt lettere om jeg fikk lappen, men blir allikevel kun i helgene en kan treffes når en har små barn og alle jobber 100%
Har 3 søsken jeg føler jeg mister mer og mer kontakten med pga dette..
ORIGINAL: *MamMathea*
For meg som kommer fra små forhold og store avstander langt oppi nord, virker det helt teit at en time skal være grunnen til at man ikke kan ses mer enn annenhver helg.. no offence og ikke for å være vrang, altså, bare foreslår at det muligens handler litt om prioritering, det også?
Sånn når det er sagt, ville jeg garantert prioritert å bodd sånn at jeg fikk se familien ofte. Det er mye viktigere enn både plass og penger for meg.
jeg er helt enig med deg, er bare synd det er for familien min det er som oftest vanskelig å komme hit på besøk. husker ikke når søstern sist var her. og selv har jeg ikke lappen, men vi er veldig flinke å dra på besøk. men da må alltid gubben kjøre. hadde nok blitt lettere om jeg fikk lappen, men blir allikevel kun i helgene en kan treffes når en har små barn og alle jobber 100%
Har 3 søsken jeg føler jeg mister mer og mer kontakten med pga dette..
Skjønner den. Var ikke meningen å virke som jeg mente noe stygt eller sånn, jeg bare husker da jeg bodde i Tønsberg og de syntes Sandefjord var langt unna.. da tenkte jeg på oss som drar på formiddagskaffe til oldemor som bor atten mil unna på dårlige småveier med en og en halv kjørefil [8D]
Forøvrig ville jeg uansett valgt nummer to [:)]
ORIGINAL: Frk.Musehusuten tvil.
nr 2..
ORIGINAL: SookieStackhouse
Nr 2!