hva er viktigst for deg?

Definitivt nr. 2!

Nr 2[;)]

Mindre hus nær familie.
Haaaater tanken på oppussing og mas, og ville gjerne bodd nærmere både opphavet og søster'n. [8|]

nr 2

ORIGINAL: *MamMathea*

Å ha et stort eldre hus som det er myyye å gjør på, MEN veldig gode leieinntekter, altså ei ekstra mnd lønn. Da bor du 1 time unna all din familie og sees max annenhver helg

ELLER

ha et mindre hus med mindre å gjør på, kanskje en liten utleiedel, MEN du bor nærmere familien din, alle besteforeldrene og søskene dine..

ORIGINAL: Frk.Musehus

nr 2..

Definitivt nr. 1 [:)]

Én time unna familien er jo ikke langt, og går fint an å sees oftere enn annenhver helg..[:)]

Hadde uten tvil valgt nr 2. Bor selv i et gammelt, og lite, oppussingsobjekt. Har ingen leieinntekter da. Eneste familie vi har her er svigers som er for gamle, skrøpelige og surrete til å passe ungene. Bare for å gjøre det komplett så har jeg ingen venner her heller, sambo har et par kompise som han ser ca 1 gang i året. Min mor og bror bor på andre siden av landet og resten av slekta, og venner, bor 3-4 timer unna.

Fikk ikke med meg at i tilfelle 1 bor man bare 1 time fra familie og venner. 1 time er jo ingenting. [8D] Skulle kunne overleve det da jeg er vandt til avstander. Men, gamle hus er ikke det jeg liker best, spesielt ikke når verken sambo eller jeg er av de som kan fikse noe selv.

ORIGINAL: Kattekvinnen

Én time unna familien er jo ikke langt, og går fint an å sees oftere enn annenhver helg..[:)]

Enig!
Nå har jeg ikke spesielt nær bånd til familien min da, så det er sikkert derfor valget er lett for meg.

vi er begge veldig glad i å pusse opp selv osv,men jeg hadde aldri klart å bodd langt vekk fra mamma,er nok fortsatt litt mammadalt i en alder av 23 år[:-]

nr 2..

nr 2..

ORIGINAL: Kattekvinnen

Familien min mener noe anna skjønner du...

nr2... men jeg er alene, så jeg er avhengi av familie rundt meg, har jeg funnet ut...
Bodde uten de første 4årene, og har ikke lyst til å gjøre det igjen...

Back
Topp