hva er viktigst for deg?

Martha2

Gift med forumet
Å ha et stort eldre hus som det er myyye å gjør på, MEN veldig gode leieinntekter, altså ei ekstra mnd lønn. Da bor du 1 time unna all din familie og sees max annenhver helg

ELLER

ha et mindre hus med mindre å gjør på, kanskje en liten utleiedel, MEN du bor nærmere familien din, alle besteforeldrene og søskene dine..

Jeg hadde tatt det største huset[:)]
Det er fordi vi har for lite plass nå

Den eneste forskjellen var lite hus og om du bodde nære familien...?
Syntes at på måten du skrev det på at du syntes alt nr 2 var det beste[:)]
Og det hadde jeg valgt selv hvertfall![:)]

Eg syns ikkje 1 time e noe særlig egentlig(e vant med det da mamma mor en time unna), så ville gått for nr 1[:)]

Jeg ville valgt 2 kun fordi vi ikke er handy, så oppussingsprosjekt ligger ikke i vår natur Om jeg bor nærme familien eller ikke spiller ingen rolle... Akkurat nå bor jeg 95mil unna de uansett så[;)]

For meg som kommer fra små forhold og store avstander langt oppi nord, virker det helt teit at en time skal være grunnen til at man ikke kan ses mer enn annenhver helg.. no offence og ikke for å være vrang, altså, bare foreslår at det muligens handler litt om prioritering, det også?

Sånn når det er sagt, ville jeg garantert prioritert å bodd sånn at jeg fikk se familien ofte. Det er mye viktigere enn både plass og penger for meg.

ORIGINAL: Stinoa

Eg syns ikkje 1 time e noe særlig egentlig(e vant med det da mamma mor en time unna), så ville gått for nr 1[:)]

nei det er egentlig ikke så mye, men når en har et lass med barn(søstern) og jeg har ikke lappen, så sees vi minimalt[&o]

ORIGINAL: målebånd

nr2

ORIGINAL: KristineBirgitte

For meg som kommer fra små forhold og store avstander langt oppi nord, virker det helt teit at en time skal være grunnen til at man ikke kan ses mer enn annenhver helg.. no offence og ikke for å være vrang, altså, bare foreslår at det muligens handler litt om prioritering, det også?

Sånn når det er sagt, ville jeg garantert prioritert å bodd sånn at jeg fikk se familien ofte. Det er mye viktigere enn både plass og penger for meg.

jeg er helt enig med deg, er bare synd det er for familien min det er som oftest vanskelig å komme hit på besøk. husker ikke når søstern sist var her. og selv har jeg ikke lappen, men vi er veldig flinke å dra på besøk. men da må alltid gubben kjøre. hadde nok blitt lettere om jeg fikk lappen, men blir allikevel kun i helgene en kan treffes når en har små barn og alle jobber 100%

Har 3 søsken jeg føler jeg mister mer og mer kontakten med pga dette..

ORIGINAL: Frk.Musehus

nr 2..

ser i allefall hva som er viktigst for deg[;)] og skjønner det meget godt! Jeg syns familie og venner i nærheten er det viktigste for trivselen.

Alt 2...

ORIGINAL: *MamMathea*

Å ha et stort eldre hus som det er myyye å gjør på, MEN veldig gode leieinntekter, altså ei ekstra mnd lønn. Da bor du 1 time unna all din familie og sees max annenhver helg

ELLER

ha et mindre hus med mindre å gjør på, kanskje en liten utleiedel, MEN du bor nærmere familien din, alle besteforeldrene og søskene dine..

Dette spørsmålet koker ned til "hva er viktigst for deg, stort hus eller familie?" for meg, og dermed gir svaret seg selv. [:)]

nr 2, helt klart ![:)]

Familie betyr alt for meg, så svaret sier vel seg selv da[:)]

Back
Topp