Hva er viktigst? *ang jobb*

armstrong

Elsker forumet
Trivsel eller pengene du tjener?

Jeg synes trivsel egentlig er viktigst jeg.[:)]

Både og..
For meg som er alene vil ikke trivsel betale regningene mine, så jeg er avhengig av en lønn som gjør at vi klarer oss[:)]

Trivsel. Trives man,så jobber man gjerne mer. Trives man ikke og har en topp lønn,så vil man ikke jobbe ekstra og man blir fortere sykemld[;)]

Trivsel for meg.. Men selvfølgelig så er det greit å ha godt betalt.. [:D]

At jeg trives! At arbeidsoppgavene er utfordrende og spennende. Da kommer pengene av seg selv. [8D][;)]

Alltså jeg setter trivsel først, men hjelper ikke om jeg trives aldri så mye om jeg ikke tjener nok til livets opphold[;)]

uten tvil trivsel

Jeg vil naa si at det er paa lik linje.

Jeg hadde ikke trivdes i en jobb som ikke hadde gitt noe saerlig inntekt, saann er det bare. Og da tenker jeg paa i forhold til betaling av regninger og diverse diverse altsaa.

ja takk - begge deler!!!

trivsel er jo viktig...men hvis lønna er ræva, så hadde jeg bytta jobb selvom jeg trivdes som heia!

etter at lønna er så høy at regningene blir betalt teller trivsel høyest hos meg.

Trivsel har mye og si, men siden jeg er alene med barn er jeg avhengig av å tjene nok til regningene. Men hadde ikke orket å jobbe en plass jeg misstrivdes selv om lønna var bra..

Trivsel, ikke noe tvil.

trivsel[:D][:D]
har kjennt d på kroppen og jobbet 2 år på en plass jeg misstrivdes såpass at jeg ble sykmeldt i over 1år på grunn av depresjoner....[:'(] så her kommer trivsel ALLTID forann pengene!!

Trivsel! Jeg har valgt en jobb hvor jeg tjener under 300 000 i året, fordi jeg elsker den. Skulle gjerne tjent mer penger, men trivsel er viktigere [:)]

ORIGINAL: *Becca*

Både og..
For meg som er alene vil ikke trivsel betale regningene mine, så jeg er avhengig av en lønn som gjør at vi klarer oss[:)]

ORIGINAL: funnybunny85

ja takk - begge deler!!!

trivsel er jo viktig...men hvis lønna er ræva, så hadde jeg bytta jobb selvom jeg trivdes som heia!

Back
Topp