Hva er verst?

*Labambie

Forumet er livet
Hvilke av disse synes DU er verst? 

selvfølgelig en mor som slår ungen sin!!!!
er ikke tilhenger av å røyke under sv heller, men ærlig talt er da det ikke like styggt som å slå ungen sin!!!!!!

Vond er ondt.

Røyk er egoistisk og umodent.

Så : Slå barnet er værst!!!

Helt klart å slå barnet.
Barnet vil ikke huske at mor røyker under SV, men å bli slått, vil det nok bære preg av uansett alder.
Røyking under sv er ikke bra, å kan jo ha konsevenser, men er MYE værre å slå[&:]

ORIGINAL: Lolodi

En mor som slår ungen sin!

Helt klart en Mor som slår.

Jeg røyker litt, trapper ned og har siste røykedagen min 1 jan.

Men jeg slår ikke barna mine.

Det er ILLE å røyke i svangerskapet. Men helt klart det er verst med en mor som slår. Det er ren ondskap

ORIGINAL: ladylovelylux

Det er ILLE å røyke i svangerskapet. Men helt klart det er verst med en mor som slår. Det er ren ondskap

Signerer!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hehe.....Lener seg tilbake [:)]

jepp [:D]

Gaaad, klarte å trykke feil..

Å slå ungene er selvfølgelig verst, men å røyke under svangerskapet er og en form for omsorgssvikt..

ORIGINAL: Froskegele

Gaaad, klarte å trykke feil..

Å slå ungene er selvfølgelig verst, men å røyke under svangerskapet er og en form for omsorgssvikt..

Enig.

Det å slå barnet sitt er selvfølgelig verst.
Det påvirker barnet VELDIG psykisk, og fysisk.
Å røyke under svangerskapet synes jeg er jævlig egoistisk, men
det er ikke i nærheten så ille som å faktisk slå ens eget barn (eller andre barn
for den saks skyld[8|])

Det er ren ondskap å slå..

ORIGINAL: StinkiStini

Vond er ondt.

Røyk er egoistisk og umodent.

Så : Slå barnet er værst!!!

Sign

ORIGINAL: ladylovelylux

kommer ann på omfanget... både av røykingen og volden... et dask på handa tre ganger i løpet av oppveksten vs storrøyking som gir alvorlige helseproblemer resten av livet[8|]

ORIGINAL: Mrs Lutz

kommer ann på omfanget... både av røykingen og volden... et dask på handa tre ganger i løpet av oppveksten vs storrøyking som gir alvorlige helseproblemer resten av livet[8|]

Tror hun mener mere enn et klaps over fingeren.
Og slå er noe helt annet

Back
Topp