AssWipe Flørter med forumet 19 Okt 2010 #1 Når man kriger om samværsordning.. Er det værre å ha hatt en del partnere (under 15 tidlige) tidligere eller å ha vist voldlige tendenser ?
Når man kriger om samværsordning.. Er det værre å ha hatt en del partnere (under 15 tidlige) tidligere eller å ha vist voldlige tendenser ?
L *Labambie Forumet er livet 19 Okt 2010 #2 Altså, det er jo ikke et spørsmål en gang... Selvsagt er vold verre.
AssWipe Flørter med forumet 19 Okt 2010 #4 Jeg vet jo hva jeg mener og tror.. Men det er ikke alltid jeg mener det samme som alle andre...
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 19 Okt 2010 #8 ORIGINAL: Skrulla86 Stemte feil!! Mente vold jeg også stemte feil[&o]
*Musti* Forumet er livet 19 Okt 2010 #10 ORIGINAL: Labambie Altså, det er jo ikke et spørsmål en gang... Selvsagt er vold verre. Vold kan gå utover barnet.. Men ikke tidligere partnere [;)]
ORIGINAL: Labambie Altså, det er jo ikke et spørsmål en gang... Selvsagt er vold verre. Vold kan gå utover barnet.. Men ikke tidligere partnere [;)]
B Bare Kari Forumet er livet 19 Okt 2010 #11 Sier seg jo selv at det er vold... At noen har vært lett på tråden en gang i sitt liv har overhodet ingenting å si!
Sier seg jo selv at det er vold... At noen har vært lett på tråden en gang i sitt liv har overhodet ingenting å si!