hva er/var dere hekta på som gravid?

sitron i begynnelsen, mr.freeze i slutten[:D]

Første gang jeg var gravid gikk det i tunfisk og tomater[:'(] Klarer omtrent ikke se en tunfiskboks i butikken før jeg blir kvalm nå[&:] (Gutten min blir 19 år neste mnd[;)])

iste[:)] jeg drakk litervis. i perioder var det bare det jeg fikk i meg..

ORIGINAL: *bølla*

Første gang jeg var gravid gikk det i tunfisk og tomater[:'(] Klarer omtrent ikke se en tunfiskboks i butikken før jeg blir kvalm nå[&:] (Gutten min blir 19 år neste mnd[;)])

såpass ja, [:D]

Novaluzid mint (halsbranntabletter), vannmelon, minttyggis og å tygge på tannbørsten med tannkrem på... Pussa tennene minst ti ganger dagen på slutten! [8|]

Jeg var toootalt avhengi av isbiter! Og drakk mye Is Kaffi [:D]

Med nr 1: Tomat,litago yoghurt (banan eller jordbær) og bountysjokolade [:)]
Med nr 2: Tomat,servelat,sure skrikerunger og kinder maxisjokolade [:)] 

Hadde heldigvis ingen "rare" lyster [8D]

Jeg hadde dilla på myeee ! [:-]

Gikk i perioder...

Perioder med nugatti og melk..(Spiste 4 måltider med det hver dag), surt godteri, appelsinjuice, epler, sjokolade, sjokomelk, chocopops, lollipop, fiskeboller i hvit saus, druer ++

Lukta av salmiakk! Aldri vaska så mye som da jeg var gravid[8D][:D]

Frukt, appelsinjuice, godterier, iste peach, brus osv...

Coca Cola [&:] 

Til vanlig elsker eg Pepsi Max, men når eg er gravid blir eg kvalm av det og MÅ ha Cola.. [8D]

Rare menneske.. [:D]

tomater!!! (sånne miniplommetomater) MÅTTE ha en hele pakke om dagen!
har aldri likt tomater før... liker det ikke nå heller [8D][8|]

Fisk. Omtrent alle typer fiskemat. Måtte ha fiskekaker, fiskegrateng, fiskeboller, blandaball, stekt fisk, kokt fisk, bacalao, osv, osv. Spiste fisk hver dag i 9 mnd.[8|]

Jeg hadde lyst på sausen til Big Macken!!  Drømte om den på natta. Vi har heldigvis ikke McDonalds i nærheten så jeg slapp å falle for fristelsen.  I tillegg måtte jeg ha hockeypulver og fylte padder!

Da jeg ammet kicka jeg på mango, noe som er snodig, for det har jeg aldri likt før. Jeg spiste gjerne et par hver dag.... nå spiser jeg det bare en gang i blant...

Med første var det grønne druer HELLE tiden..
med andre var det all frukt så lenge det var suuuuuuuuuuurt...
Når det var jul kunne jeg spise 10kilo manadrin for dagen... hehe[:)]

Nr 1 - Minigulerøtter, isbitar, sjokoladekjeks.

Med nr 2 fekk eg ikkje noke  "kick" på noke  egentle..

Saftis og lakris[8D]

Back
Topp