hva er/var dere hekta på som gravid?

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
her gikk det i softis en stund i forrige svangerskap.
mens nå er det kinder maxi sjokolade og skolebrød og mini-gulrøtter noen dager.. [:D]

Isbiter, det MÅTTE vi bare ha i hus[:D]

Alt av godteri[&:]

Det begynte med tomater. Gikk å kjøpte hver gang jeg var på butikken, men det måtte være de ferskeste, altså de harde for de var surest[:D] Og eneste jeg ville ha til middag var diverse med hvit saus.

Etterhvert ble jeg hekta på sitron iste(nestea og coop sin). Og en del sjokolade helt på slutten[:-]

Ingen matvarer,men lukten av alt av vaskemiddel,særlig grønnsåpe. Bensin og diesel-lukt

ORIGINAL: Skjønningene sine

Isbiter og bensin lukt

bensinlukt er nydelig hehe.. har elska den lukta siden jeg var 7 år.. [:)]

ORIGINAL: Tullene og meg

Ingen matvarer,men lukten av alt av vaskemiddel,særlig grønnsåpe. Bensin og diesel-lukt

bensinlukt elsker jeg uansett om jeg er gravid eller ei. hehe.. [:D]

...

Det lovet godt i starten; frukt og appelsinjuice[:D]
Men så gikk det nedover med kanelboller og sjokolade...[X(]

Ja, og saftis!

Yoghurt - MÅ ha masse yoghurt hver dag![:D] Og Russisk rekesalat,eneste pålegget jeg orker.Orker ikke annen mat,så det går litt rekesalat om dagen...[8D][;)]

ORIGINAL: mammantilenengel

første gang var det tomater. og isbiter. ikke så gærnt det når man tenker på at man skal faktisk få av seg det man spiser på seg i svangerskapet. jeg spiste  iallefall 8 tomater hver dag.å isbiter der spiste jeg mange   brett. spiste også woksausen direkte fra glasset(tikkamasala)

nå derimot. spiser jeg bonbon drops hele tiden. bare de andedamm dropsa.

å så har jeg dilla på sjokomelk å jeg elsker lukta av vindusspylerveske og lukta av gjær

jammen rare ting når man er gravid.. hehe men gjærlukt? det har jeg ikke hørt om før.. [:D]  spesielt [:)][:)]

Sist gang fikk jeg den siste mnd. MÅTTE ha farris bris, isbiter og fruktnøtt.

Ikke kjent noe spes denne gang ennå.

elsket løklukt,når noen andre eller jeg kuttet løk...
da stoppet jeg opp og sniffet...

Og pin-up en periode.

taklet ikke lukten inni kjøleskapet,da spydde jeg...(uansett hvor mye sambo vasket det)

brødskive med leverpostei.
knekkebrød med salami.
tørrfisk.
mandariner. helst flere kasser[8D]

løk taklet jeg IKKE
om mannen hadde en løk pakket inn i kjøleskapet spydde jeg.
sleit mye med oppkast og kvalme men løk var FY etter det jikk over også!

Gravenstein-epler, First Price saftis og softis.[:D]
Og så syntes jeg det lukta så godt inne på fryserommet på jobben. Skikkelig tørr frost!

Lollipop, og den skal tygges [8D]

Back
Topp