hva er vanlig egentlig?

fano

Gift med forumet
Jeg gir meg ikke med og spørre angående eggløsning jeg da [8D] Jeg har fått veldig positiv test i dag også, det er 3 dag på rad. Jeg har fått positiv test i 3 dager en gang før og det var den ene gangen jeg fikk dobbelpergo kur, men aldri ellers. Jeg går ikke på noe nå. Det småmurrer litt og bobler litt nederst i magen. Jeg har aldri kjent at jeg har hatt eggløsning før, men nå er jeg vel kanskje litt med obs på hva som skjer med kroppen. Håper noen kan forklare meg hvordan eggløsninger funker, hvor lenge de varer og når det er best og ha seg. Har jo benyttet oss av de dagene som har vært, men er jo nå redd for at vi kan bomme på når det er optimalt da [&:] Sorry maset mitt, men dette er så nytt for meg....[;)]

usj, ikke godt å si!
jeg har også hatt 3 dager med positiv el test en gang.
den siste dagen var streken nesten helt svart [8|]

ikke at jeg skjønner så mye av det men [8D]

vi har sex hver gang/dag jeg får positiv eltest bare [;)]
aner jo ikke om den blir positiv dagen etter eller ikke..

Eggløsningen skjer ca 24-36 timer etter første positive test[:)]

Da har vi hvertfall gjort det riktig [8D] Lurer på hva jeg gjør hvis jeg får positiv test i morgen også, det skal vel ikke være mulig? Kjære vene hva man egentlig deler med folk her inne, huff....hehe [:D]

veldig sant [:D][:D][:D] Man blir jo litt sånn når man aldri har blitt kjent med kroppen før, og plutselig vil man vite alt på en gang. Ikke rart man blir smårar [8D]

Vanlig ja, det er vel alt fra 1-3 det, men mer uvanlig er 4 dager på rad med positiv el test.

Vanlig for meg er 3 positive på rad, noen ganger bare 2. Har hatt en gang i løpet av alle disse årene med 4 positive på rad, men har aldri hatt en syklus uten eggløsning.

Jeg temper og bruker el tester så har kontroll der.

Såpass ja. Hvordan funker det med temping egentlig? Kan man få utslag på el test uten og ha egg som løsner? 

ORIGINAL: fano

Såpass ja. Hvordan funker det med temping egentlig? Kan man få utslag på el test uten og ha egg som løsner? 

Ja du kan ha positiv el test og ingen eggløsning, da har kroppen prøvd å få til eggløsning men ikke greid det, jeg har faktisk hatt det 1 gang, men da ble eggløsningstesten positiv 3 dager senere igjen.....derfor temper jeg også, det e det eneste som kan si at det har vært el sammen med el teste og så er det jo el slim som sier meg noe også...orker ikke å sjekke tappen jeg[;)]

For meg så er det stort sett veldig lett å se det på temperaturen at el har vært, blir da høyere dagen etter en klar skifte før og etter elø når det gjelder temperatuerer.

Akkurat. For jeg fikk nemlig positiv el test i dag også, så da er jeg på 4 dagen [8|] Streken på testen er nå like sterk som den andre, disse andre dagene har teststreken vært sterkere, men den er fortsatt sterk, men mer lik den andre.

ORIGINAL: fano

Akkurat. For jeg fikk nemlig positiv el test i dag også, så da er jeg på 4 dagen [8|] Streken på testen er nå like sterk som den andre, disse andre dagene har teststreken vært sterkere, men den er fortsatt sterk, men mer lik den andre.

Regner med at du for negativ test i morgen da, for du fikk negativ el test før du startet med positiv ikke sandt?

Men graviditetshormonet er vel ute av kroppen din for lengst nå vil jeg tro. For dette gir også positiv e test.

jeg fikk negativ først ja. Hcg mitt var på 6 når jeg var hos legen 11 november. Dagen etter jeg var hos legen begynte jeg og blø og det var mensen som kom. Men den var ikke like sterk og vondt som den pleier, men blødde til og fra i 7 dager. Fikk første positive El test 26 november, og fikk noen negative før det.

Back
Topp