Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bonia skrev:
søteste skrev:
Jeg var konfirmant i 2003, og fra mine tanter og onkler fikk jeg mellom 250-500 kr, av de jeg fikk penger av. Veldig forskjellig. Fikk sølje til bunaden av tante gudmor. Fikk også smykke hos en tante, og øredobber hos en annen, mener jeg. Kan forresten hende jeg fikk 1000 kr hos onkel da, men tror det var 500.toneany skrev:
Har 5 tanter og 2 onkler da, pluss partnerne deres. :p
Det var jo veldig forskjell da:) Her fikk jeg i 98 200 kroner av mine, men jeg betyr vel ikke en dritt for dem heller. Vill jo gjerne gi noe mer enn dette. Men vet ikke hva som er vanlig jeg:)
Fikk du 98 200 kroner av dine tanter og onkler??
Var ikke det sykt mye?
MissVixen skrev:
Bonia skrev:
søteste skrev:
Jeg var konfirmant i 2003, og fra mine tanter og onkler fikk jeg mellom 250-500 kr, av de jeg fikk penger av. Veldig forskjellig. Fikk sølje til bunaden av tante gudmor. Fikk også smykke hos en tante, og øredobber hos en annen, mener jeg. Kan forresten hende jeg fikk 1000 kr hos onkel da, men tror det var 500.toneany skrev:
Har 5 tanter og 2 onkler da, pluss partnerne deres. :p
Det var jo veldig forskjell da:) Her fikk jeg i 98 200 kroner av mine, men jeg betyr vel ikke en dritt for dem heller. Vill jo gjerne gi noe mer enn dette. Men vet ikke hva som er vanlig jeg:)
Fikk du 98 200 kroner av dine tanter og onkler??
Var ikke det sykt mye?
Hahaha:D Hun fikk 200kr i 1998:P