hva er utroskap for deg?

Sex med andre bak min rygg.

er når man har sex med andre enn den man er sammen med..

Hvis du ikke kan gjøre det foran partneren din, så har du gått for langt....
Enig med denne. Hvis du føler at du må holde handlinger hemmelig og snike deg bak ryggen på partneren har du gått for langt.

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg syns det er vanskelig å skulle sette en grense med få ord, for det er mer enn sex som er utroskap for meg. Kyssing f.eks, eller langvarig flørting som involverer følelser og ikke bare kødd på kontoret om dere forstår hva jeg mener... Så er det andre ting som ikke blir utroskap men definitivt ikke greit. Flørte på nettet eller via andre medier, selv om man aldri møtes, slikt som man automatisk vil skjule for partneren fordi man vet det vil såre og gjøre at man føler at man er over en grense for hva den andre vil syns er greit.

Grensen går da mye før enn sex!! Halloo i luken liksom!!
Et klaps på rompen kan jo i teorien være utroskap om mannen din legger noe seksuelt i det...

Jeg syns det er vanskelig å skulle sette en grense med få ord, for det er mer enn sex som er utroskap for meg. Kyssing f.eks, eller langvarig flørting som involverer følelser og ikke bare kødd på kontoret om dere forstår hva jeg mener... Så er det andre ting som ikke blir utroskap men definitivt ikke greit. Flørte på nettet eller via andre medier, selv om man aldri møtes, slikt som man automatisk vil skjule for partneren fordi man vet det vil såre og gjøre at man føler at man er over en grense for hva den andre vil syns er greit.
Helt enig her!

Om man får følelser for et annet menneske, ved å ha kontakt, flørte osv. Så mener jeg at man er utro, da tillater man seg å føle noe for noen andre enn sin utvalgte! Men selvsagt også fysiske ting, som kryssing, sex og alt det!

Enig!

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

jeg må sei når man begynner å flørte med andre er det utroskap, faktisk synes jeg det hadde vert verre å finne ut dama hadde et romantisk forhold på si, en å finne ut at hu hadde hatt et one night stand..

Helt enig.

Det menygreiene der er det dummeste jeg hører. Hva faen er vitsen med å fortsette å glo på menyen når man har bestemt seg for hvilken rett man vil ha?

Haha er du hissig?;)

Så du ser altså aldri på andre menn? Det hørtes hvertfall veldg kjedelig ut;)
Jeg er godt gift og har 2barn, men likevel kan jeg tenke "herregud kor kjekk". Vil ikke påstå at jeg er utro av den grunn;) så derfor mener jeg at det er lov og se på menyen, men ikke røre;)

Back
Topp