Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med denne. Hvis du føler at du må holde handlinger hemmelig og snike deg bak ryggen på partneren har du gått for langt.Hvis du ikke kan gjøre det foran partneren din, så har du gått for langt....
Enig her!Jeg blir sjokkert over at det bare sies sex jeg?! Et kyss er ille nok for meg, all intimkontakt med noen andre enn partneren er å gå for langt!
Helt enig her!Jeg syns det er vanskelig å skulle sette en grense med få ord, for det er mer enn sex som er utroskap for meg. Kyssing f.eks, eller langvarig flørting som involverer følelser og ikke bare kødd på kontoret om dere forstår hva jeg mener... Så er det andre ting som ikke blir utroskap men definitivt ikke greit. Flørte på nettet eller via andre medier, selv om man aldri møtes, slikt som man automatisk vil skjule for partneren fordi man vet det vil såre og gjøre at man føler at man er over en grense for hva den andre vil syns er greit.
Enig!Jeg syns det er vanskelig å skulle sette en grense med få ord, for det er mer enn sex som er utroskap for meg. Kyssing f.eks, eller langvarig flørting som involverer følelser og ikke bare kødd på kontoret om dere forstår hva jeg mener... Så er det andre ting som ikke blir utroskap men definitivt ikke greit. Flørte på nettet eller via andre medier, selv om man aldri møtes, slikt som man automatisk vil skjule for partneren fordi man vet det vil såre og gjøre at man føler at man er over en grense for hva den andre vil syns er greit.
Jeg blir sjokkert over at det bare sies sex jeg?! Et kyss er ille nok for meg, all intimkontakt med noen andre enn partneren er å gå for langt!
Jeg syns det er vanskelig å skulle sette en grense med få ord, for det er mer enn sex som er utroskap for meg. Kyssing f.eks, eller langvarig flørting som involverer følelser og ikke bare kødd på kontoret om dere forstår hva jeg mener... Så er det andre ting som ikke blir utroskap men definitivt ikke greit. Flørte på nettet eller via andre medier, selv om man aldri møtes, slikt som man automatisk vil skjule for partneren fordi man vet det vil såre og gjøre at man føler at man er over en grense for hva den andre vil syns er greit.
Det menygreiene der er det dummeste jeg hører. Hva faen er vitsen med å fortsette å glo på menyen når man har bestemt seg for hvilken rett man vil ha?Jeg vil vel si sex!er vel lov og se på menyen, så lenge en ikke rører?
![]()
Det menygreiene der er det dummeste jeg hører. Hva faen er vitsen med å fortsette å glo på menyen når man har bestemt seg for hvilken rett man vil ha?