Enig i denne definisjonen.tenker at under 20 er "veldig ung", under 25 er "ung", 25-35 er "gjennomsnittlig" (hvertfall her på det sentrale østlandet), over 35 blir "voksen" og over 40 blir "siste liten".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i denne definisjonen.tenker at under 20 er "veldig ung", under 25 er "ung", 25-35 er "gjennomsnittlig" (hvertfall her på det sentrale østlandet), over 35 blir "voksen" og over 40 blir "siste liten".
Er ikke det 38?
Mye mulig. Mente jeg hadde hørt 35, men det kan godt hende jeg tar feil der. Har ikke undersøkt det så nøye
Litt inspirert av tråden om hva man foretrekker, ble jeg litt nysgjerrig på hva folk mener med ung/eldre mamma
Jeg er selv 32 og venter min første. Ser ikke på meg selv som en ung mor, men føler meg jo ikke gammel hellerhehe
Samtidig føler jeg meg heller ikke midt på..
Hva mener dere? Hvor går grensene for når vi er unge foreldre?
Jeg tenker iallfall at man er ung eller eldre mor ut fra alder når første barn kom til. 27-33 tenker jeg er helt gjennomsnittlig. Opp til 23 er ung, eldre er 37 op oppover (min oppfatning).
Signerer den. veldig god oppdelingtenker at under 20 er "veldig ung", under 25 er "ung", 25-35 er "gjennomsnittlig" (hvertfall her på det sentrale østlandet), over 35 blir "voksen" og over 40 blir "siste liten".
Er selv 34 nå og venter nr 2, første kom da jeg var 30. Er åpenbart eldre nå enn sist, men føler meg ikke veldig gammel. Tenker bare litt på dette med risiko for ulike ting hvor man gjerne setter 35 år som "nedre aldersgrense" selv om overgangen er flytende, og tar visse forholdsregler for å veie opp for den risikoen.
Ja men det er jo veldig ungt så det skjønner jegSer ung ut her og, og må fortsatt vise leg osvhaha
Blir nesten litt fornærmet når folk tror jeg er under 18![]()
Jeg og.Enig i denne definisjonen.
Jeg er 26 år og synns jeg er en ung 3-barnsmamma (snart 4 barn), men jeg synns ikke jeg er en ung mamma. Hvis dere forstår ? :-D
Etter 38 får ein ekstra oppfølgingDet er jo helt klart individuelt, men sånn biologisk sett så er det jo en grense også, og det er vel etter fylte 35 man får ekstra oppfølging pga alder ettersom jeg har forstått?
Som person har det ikke noe å si, og det viktigste er jo at man føler at man klarer det, uansett alder, men om man får barn når man nærmer seg 50 f.eks, så er man jo en gammel mor selv om man nødvendigvis ikke er gammel![]()