Hva er "to tette"?

Jeg tenker under 2 år som tett :)

Tenker inntill to år et tette. Er 13 mnd mellom meg og mi bror, og det anser jeg somv veldig tett.

Vi har akkurat to år mellom våre gutter og jeg synes jeg har lov til å påstå at jeg har to tette :)

Hvis eldste er yngre enn 2,5 år når yngste kommer.

Alt under tre år er tett, fordi da er de såpass nærme at de enda kan leke sammen... Når det blir over det begynner aldersforskjellen å bli litt for stor til det

Det er 2 år og 3 mnd mellom storebror og lillebror, og det blir ganske nøyaktig 12 mnd mellom lillebror og januarbaby 2016 :) det synes jeg er tett!

Blir man gravid innen første er 1 år vil jeg si man har tette barn. Altså at det er ca max 21-22 mnd mellom. Alt etter dette vil jeg si er innenfor normalen. Er det mer enn 4 år synes jeg det begynner å bli stor aldersforskjell. Er det to år mellom er det på grensen til tett, men egentlig veldig normalt.
Jeg har 17 mnd mellom mine.

2,5 år mellom mine eldste, og syns ikke de er tette. Men stor glede av hverandre, det har de :) de er straks 7 og 9,5 år gamle. Så minsten som kommer i oktober blir attpåklatt :p

Alt under to år.

Alt under 2 år anser jeg som tett. 2 år og 5 mnd mellom våre, vanlig og ikke tett ;) (...men mer enn tett nok for meg ;))

Under 2år:)

Back
Topp