Hva er temperaturen på soverommet?

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Der gullene sover??Bruker dere ovn?

Her er det nå 15 grader[&:] Iskaldt rom.. åpnet alle dører nå.. Tørr ikke ha noe oljeovn på der inne før vi får montert en røykvarsler der inne..Just in case...

Er 15 grader for kaldt??sånn temp messig?[8|]

jeg fikk beskjed av hs om å ha det kaldt på soverommet, hun sa ikke akkurat hvor mange grader da, men så lenge hun har på seg pysj og dyne skulle det vel gå bra det? du kan jo kjenne på henne?

16 til 18 vil vel være akkurat passe... Selv eeeeelsker jeg å ha det iskaldt på rommet men har bitte litt varmere pga Mathilda...Men hun fryser ikke for hun har tjukk dyne og pysj på... Men blir litt kaldt på hånda hvis den ligger uten for dyna...

Har funnet ut at hun sover mye bedre når det er ca 16-18 grader enn om det er 20 grader...Aner ikke hvorfor..Kanskje lik mamman sin...

Vi har alt fra 16-20 grader...Kommer ann på hvor mye døra vår står oppe...
[:)]

ORIGINAL: Labambie

Vi har en temp. måler inne på rommet til snuppa som lyser i farger etter temperaturen. Blått er under 16, da er det bilde av surefjes.. 16-20 er gult og går for å være den ideèlle temperaturen på barnerom. 21-24 er orange, og over 24 er rødt og da er det surefjes.. Veldig kjekk den... [:D] Har rom regel rundt 16-17 grader der. Heller for kaldt enn for varmt. Ja, jeg er fremdeles hysterisk redd for krybbedød.

Hvor har du kjøpt den gøye tingen da? [:)]
Vi har termostat som stilles inn på ca. 17 grader.

ORIGINAL: Nusse sin Vårin

Vi har en temp. måler inne på rommet til snuppa som lyser i farger etter temperaturen. Blått er under 16, da er det bilde av surefjes.. 16-20 er gult og går for å være den ideèlle temperaturen på barnerom. 21-24 er orange, og over 24 er rødt og da er det surefjes.. Veldig kjekk den... [:D] Har rom regel rundt 16-17 grader der. Heller for kaldt enn for varmt. Ja, jeg er fremdeles hysterisk redd for krybbedød.

Hvor har du kjøpt den gøye tingen da? [:)]
Vi har termostat som stilles inn på ca. 17 grader.

Kjøpte den på Fru Lyng, men fant den her;

http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=93&products_id=694

Takk for svar. Kjempelur dingsedutt! [:D]

Vet ikke helt hvor mange grader vi har,men det er kaldt og godt[:)]

Kjempe redd for krybbedød når det gjelder sånt jeg også!!

Vi har avent babycall som viser temperaturen der inne på displayet[:D]

Tipper mellom 18-20 grader. Kjølig og godt. Lille Trille sover i pose, så hun blir ikke kald om hun sparker
av seg.

ORIGINAL: kiwiwi

Tipper mellom 18-20 grader. Kjølig og godt. Lille Trille sover i pose, så hun blir ikke kald om hun sparker
av seg.

Hva har hun under posen da?

ORIGINAL: bmw_pia

Har ca 17-19 grader...men har vindu på gløtt å ovn på...

Ovn og vindu? Blir ikke det dyr strømregning?[:)]

hehe...skal vel sies at vi bor hjemme hos mamma å dem enda...hvis bare vindue er opent er d for kaldt. å med vindue lukket å ovn av blir det for varmt..[:D] 

På vårt soverom er det mellom 5 og 12 grader, alt etter utetemperaturen. Vi har vinduet åpent hele året, så har vi heller på votter på lillegull[:)] Funka fint da hun var nyfødt også det, men da hadde vi lue på henne i tillegg da.. Hun sover med ullundertøy, pysj og en god, stor dyne[:)]

Våre rom ligger nok på 15 - 17... Har panelovn, den står på 14 grader, så lufter vi rommet godt før lillen legger seg... sjekker før jeg legger meg om for varmt eller kaldt og åpner dørene til soverommene for å ha koll... [;)]

Jeg har hørt mellom 16-18 grader er fin sovetemp. Tenk på oss selv også...vi liker ikke å sove hvis det blir for varmt.

Lillemann ligger med ullundertøy og inni en pose. Av og til har han dyen litt over beina, men sparker den som regel av.

Back
Topp