Hva er stripping?

Blanco

Glad i forumet
Det snakkes om tøying og stripping her i dag. Tøying skjønner jeg, men stripping..?[8|]

Satt faktisk og lurte på det samma... !!! ?????

stripping : er en form for erotisk underholdning, ofte i form av dans, der utøveren, som kalles stripper (menn) eller stripperske (kvinner), gradvis kler av seg på en seksuelt pirrende måte, oftest akkompagnert av musikk.

SÅ sier wikipedia[8D]

Lurer fælt jeg også, så jeg følger med[8D]

Hehe.... :P

Lurer på det samme selv. Dytt, dytt!![:D][:D]

Stripping er ofte litt ubehagelig, eller kanskje til og med litt vondt ( ialle fall om man ikke klarer å slappe godt av når dete gjøres) Dersom mormunnen er både åpen og tøyelig slik at man kommer inn med en finger kan denne strippingen utføres. Man fører en finger inn gjennom livmorhalsen og varsomt løsner fosterhinnene fra livmorveggen på innsiden, akkurat rundt åpningen.
Dette må bare gjøres av jordmor eller fødselslege. Det kan nemlig ligge blodårer i veien.

eg vart strippa sist gang, da eg gjekk på overtid, trur det funka for meg da fødselen starta innen et døgn [:)]

Stripping er tøying av livmorhalsnens åpning.

Dette skal kun gjøres om man er moden, dvs mormunnen er myk og helst avflatet (borte) eller veldig kort. Man bør også ha minst 1 cm åpning.

Man tøyer livmormunnen for å se om det kan hjelpe på å sette igang en fødsel. Det er også en irritasjon av livmormunnen som kan gi rier. Men man er svært forsiktig med å gjøre dette, for det er en viss infekjsonsfare ved det samt at man kan ende opp med bare maserier.

Jordmor som gjør dette [:D]

ORIGINAL: mommy_to_be

stripping : er en form for erotisk underholdning, ofte i form av dans, der utøveren, som kalles stripper (menn) eller stripperske (kvinner), gradvis kler av seg på en seksuelt pirrende måte, oftest akkompagnert av musikk.

SÅ sier wikipedia[8D]

Lurer fælt jeg også, så jeg følger med[8D]

hahahaha...jeg er ikke 100% sikker men det har noe med at jordmora stapper håna inni dåsa på deg for å kjenne etter hodet til babyen eller no[8D]

Godt å få litt svar på dette [:)]

Takk for svar! Tror ikke dette er noe jeg kommer til å mase om, kjenner jeg. Jeg tøyer og bøyer litt hjemme, jeg og håper det hjelper. Ellers tenker jeg at sex og trappeløping skal sette i gang når tiden er moden[;)][:)]

håper du mener tøyer og bøyer på kroppen, for du bør ikke tøye på livmorhalsen selv.
Den lille kommer når den er klar.... sier jeg som måtte vente 11 dager over termin sist svangerskap.... [8|]

Back
Topp