Hva er sivilstatus hos dere?

Vi skulle gifte oss 22.juni i år, nå er termin 21.juni, så vi dreit i det :hilarious: :hilarious:
Men vært sammen siden 2015, forlova siden 2021 og bryllupet er satt til 8.6.25, dagen før vi feirer 10 år.
Så kan jeg si "... Vi lova hverandre og gifte oss før vi har vært sammen i 10 år... Og det har vi i morgen :hilarious::hilarious:" i talen min.
 
Vi ble sammen høsten 2014 og flyttet sammen i min leilighet ganske kjapt. Han beholdt leiligheten sin i ca 1,5 år, men siden han knapt var innom den, så ble det tilslutt til at han kjøpte seg inn hos meg. 50/50.
Sommeren 2017 var vi i tre vennebryllup på rad, og da nevnte jeg: Jeg syns vi skal gifte oss 22.aug 2022. Jaa, men det er ikke noe problem. Det er jo sååå lenge til var svaret. Enda ikke hørt noe mer om noe giftemål. Selv om jeg hinter ca én gang i året. ‍

September 2023 solgte vi leiligheten i byen og kjøpte oss (ganske så impulsivt) et lite småbruk 30 min unna. Holder fortsatt på å komme oss istand her. Heldigvis er huset ikke alt for gammelt og itillegg relativt nyoppusset, så vi slipper noe besøk av Sinnasnekkeren. Låven og eldhuset er fra 1800-tallet derimot - men i overraskende god stand.

Jeg har alltid sett for meg å gjøre ting på gamle måten, i "riktig" rekkefølge, og gifte meg før jeg får barn.. men, tja, nå skjedde jo denne graviditeten ganske så impulsivt og kom rett og slett meeeget overraskende på, så da får det bare bli som det blir.
 
Jeg vet ikke om det er veldig få av oss som ikke har vært sammen 5+ år, eller om vi bare er litt mer stille her, men har vært sammen i litt over 3 år, samboere i snart 2 og forlovet siden oktober. Fant forørvig ut at jeg var gravid 2 dager etter frieriet!:love2
 
Jeg vet ikke om det er veldig få av oss som ikke har vært sammen 5+ år, eller om vi bare er litt mer stille her, men har vært sammen i litt over 3 år, samboere i snart 2 og forlovet siden oktober. Fant forørvig ut at jeg var gravid 2 dager etter frieriet!:love2
Satt å tenkte det samme som deg.
Vi har vært sammen i 2 år og samboere i1,5 år :happy: noe giftemål blir det nok ikke her i gården, samboer har vært klar fra begynnelsen om at det ikke er noe han ønsker og det er helt greit :love017
 
Sammen I 3 år, samboere i 2,5. Har ingen behov for giftemål, samboeren derimot er litt mer konservativ og hinter litt nå og da, jeg avfeier det litt hvertfall inntil videre.
 
Siden jeg ble med litt sent i termingruppen med min utålmodige 30. juni prinsesse.

Vært sammen i 11 år, samboere i 9. Var enige om å bli forlovet før 10 år, men ble gravid (planlagt) - og da forsvant plutselig alle pengene til det, så får se om det snart skjer noe.. begynner å bli lenge uten å engang være forlovet :smiley-angelic006
 
Back
Topp