Heihei! Vi venter barn nr 3, og pusser opp hus! Fortsatt har vi ikke komt lenger enn «samboer»! Jeg er møkklei og vil oppgradere til «forlovet», etter over 10 år som kjærester
Han fikk egentlig et ultimatum om at det skulle skje før 2023 var over. Nå sier han «det skjer i år»…. Vi får vel bare vente å se!
Hva er deres sivilstatus? Har noen vært eller er i samme situasjon?

Han fikk egentlig et ultimatum om at det skulle skje før 2023 var over. Nå sier han «det skjer i år»…. Vi får vel bare vente å se!
Hva er deres sivilstatus? Har noen vært eller er i samme situasjon?

Vi skulle opprinnelig gifte oss 06.06.2020 og skulle sende ut invitasjoner helgen 13. mars 2020, men alle husker vel hva som skjedde den dagen, så da valgte vi å utsette bryllupet og flyttet det til august 2020 så fort det så ut til at det ble tillatt å samle nok mennesker til at vi kunne invitere alle på gjestelisten vår (rundt 50 stk). Det var noen av slektningene våre fra Nord-Norge og Trondheim som ikke turte å ta sjansen på å reise sørover til Oslo pga pandemien, men de aller fleste kom, og vi fikk et veldig fint bryllup på tross av de uventede omstendighetene 
tanken er jo veldig fin, men min erfaring er at det kommer aldri et «perfekt»tidspunkt. Livet skjer og det er alltid et prosjekt, ihvertfall her i huset
). Ville også gjerne gifte meg før vi fikk barn så begynte å få "dårlig tid" om jeg ville ha barn før jeg bikker 35.