mammas3gullunger
Elsker forumet
Jeg har body utenfor strømpebuksen hvis hun har på seg bukse så ikke strømpebuksen syns .. Tror ikke det gnager, isåfall bør man kansje ha større body..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strømpebuksen utenfor body.Nnem skrev:
her brukes body innenfor strømpis.
Synest rett og slett det ser ultra harry ut med body utenpå.....
Men jeg har igrunn aldri tenkt på hvilken måte som er den mest riktige.
Strømpebuksa over bodyen! Er ikke en body et undertøysplagg på en måte? Da er det naturlig og ha den innerst.Piamsk skrev:
Bodyen utenpå strømpebuksa ser jo bare helteit ut!
det riktige er vel inni - siden bodyen er trøye og underbukse i ett. Før bodyen kom var det trøye og brillebukse.
men strømpebuksen er høy i livet og buksene lave i livet og når man bruker bodyen som genser så blir det ikke fint når strømpebuksa stikker opp fra buksa utenpå genseren (bodyen).
I tillegg synes jeg det er litt fint, litt sånn ballerina med bodyen utenpå strømpebuksa. Har aldri tenkt på at strømpebuksa gnager. bleia er jo like høy i livet, hvertfall nesten. kommer nok litt ann på kanten på strømpebuksa også.
Tåkeliten skrev:Ser mange her inne ser på bodyen som en truse, så jeg er skrekkelig nyskjerrig på hvor mange av dere som lar være å bruke truse under bodyen viss ungen slutter med bleie såpass tidlig at den fortsatt bruker body.
Jeg har aldri sett på bodyen som en truse, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. For meg så er bleien "truse og bleie i ett", og sånn er den også designet. Og for de som bruker gammeldagse tøybleier så har man strikketruse utenpå, og så body utenpå derigjen.
Selv synest jeg det i halvsommertemperaturer (slik som det har vært i vår) helt idelt å bare bruke body og strømpebukse, og da har det både vært praktisk og fint å bruke bodyen utenpå strømpebuksen, og har vel så og si ikke opplevd at noen synest det er rart.
Jeg synest faktisk det i så tilfelle ser mer rart ut motsatt, for da ser det ut som om ungene ikke er ferdig påkledd.
før bodyen kom kledde de barna i trøye og brillebukse. så er dette undertøyet erstattet med body. altså undertøy. Ved tøybleiebruk nå til dags bruker man body utenpå bleia sånn som med vanlig bleie. Før når det var gammeldagse tøybleier så brukte man truse utenpå (da fantes ikke body).
Har alltid hatt body innerst og strømpebuksa utenpå. I mine øyne er motsatt "feil" ;) Tenker også at den varianten må gnage, i tillegg ser jeg for meg det griset med strømpebuksa også når ungene driter opp etter ryggen....:pminoja skrev: