Hva er "rett"

Jeg også er enig i at mora ikke skal betale alene for festen....det er jeg med glede med å betaler på....men alt det drite det blir på sida...

Datra forguder sine tanter og onkler her nede.... ho har også en farmor som ikke er ønsket men som blir invitert. vettu jeg blir så forbanna over at voksne mennesker ikke kan oppføre seg ordentelig.[:@][:@]

synes det er en selfølge at far er med på det som skal betales, det er jo hans unge også!

seriøst... da hadde jeg sagt til moren at datra får to selskaper jeg siden hun skal være så urimelig!!! Veldig enkelt og greit....

ma84 det har ikke vært noen tvil om det heller.... det er alt det tullet rundt.....

ja du sier noe panterinnen....synd det er 70 mil mellom oss.....

Etter lover og regler fra Trygdeetaten, skal det vel deles alt etter inntekten.. Tror jeg det var. Min sambo og jeg overtok omsorgen for dattera hans i februar, og hun konfirmerte seg i mai i år. Og vi betalte alt.... Med en mor som ikke engang gir gave til datteren sin, og bruker opp sin sønns konfirmasjonspenger, var vel ikke det så overraskende!!!! Heldigvis har jeg en søster som eier en hobbybutikk, som lagte bordkort og pynt, og en far som tok takkebildene.
Men det er så utrolig irriterende! Selv om hun går på trygd, så kunne hun jo ha fått noe støtte derfra. Men de pengene hadde hun vel brukt opp på noe annet.

Er uansett synd med slike krangler, man ønsker jo bare det beste for barnet den dagen. Da er det synd at en "sur tone" skal ødelegge. Er ikke lett å være barn, men det er jammen ikke lett å være voksen og fornuftig heller! [&:]

En ting Storm...barnetrygden vi får for sønnen som bor hos oss, er det han som får til å kjøpe seg klær og lommepenger. Han får også mer i tillegg, men barnetrygden skal jo gå til klær osv. Dyrt med 17 åringer i huset. Uansett blir det ikke rettferdig hvis mor skal betale alt. Selv om hun får både barnetrygd og bidrag. Konfirmasjoner er rååådyrt. Dette er bare min mening.

Back
Topp