Hva er poenget?

Sicily

Forumet er livet
Med å først kjøpe noe, SÅ spørre etter erfaringer? ihvertfall når det gjelder bilstoler som går på noe som viktig som barns sikkerhet og evne til overlevelse. Enn hvis man fakisk har kjøpt katta i sekken? Tviler på at så mange her kvitter seg med den dårlige bilstolen eller støvsugeren eller hva det måtte være bare fordi de får vite her at de har gjort et bomkjøp. Så hva er poenget? 

Bilstolen jeg kjøpe ble anbefalt av mange her inne, derfor falt valget på den.

Går ikke an å komme å være etterpåklok nei [:)]

Dytt [;)]

Er vel fordi en ofte kan få bytta om det skulle vise seg å være et dårlig kjøp..

Men er vel lurere å spørre i forkant;)

ORIGINAL: Merri24

Er vel fordi en ofte kan få bytta om det skulle vise seg å være et dårlig kjøp..

Men er vel lurere å spørre i forkant;)

Ja. I stedet for å løpe inn her med en gang man kommer inn med den nye tingen og få vite at den er dritt, kunne de jo spandert fem minutter på å få vite det på forhånd og spart seg trøbbelet. [8D]

Tror det er litt mer sånn "jeg vil ha oppmerksomhet" tråd, se hva jeg har kjøpt..
så blir det liksom en spørre tråd i stede for "skryte" tråd.. hehehe, det er det jeg tror hvertfall![:D]

ORIGINAL: Guerlain

-og mange blir lurt i butikken og begynner å tvilen idet varen blir bært over dørstokken[8D]

Ja, det er sant nok. [:)]

bedre å spørre om erfaringer sent enn aldri.
noen ganger er det vel bare interressant å høre om andres erfaringer samsvarer med sine egene.
andre ganger er man vel bare nysgjerrig.

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

bedre å spørre om erfaringer sent enn aldri.
noen ganger er det vel bare interressant å høre om andres erfaringer samsvarer med sine egene.
andre ganger er man vel bare nysgjerrig.

ORIGINAL: Marlu

hva er poenget med å spørre om hva som er poenget med å spørre etter erfaringer med en vare som allerede er kjøpt?

tror du at du får et svar, der du etterpå tenker "aha, så det er derfor. Da forstår jeg bedre". Neppe....

Det var for å kanskje starte en diskusjon med interessante meniner og synspunkter, osm til og med kanskje kunne utvikle seg til å gjelde andre problemstillinger. Ikke at dette var en direkte problemstilling. Nå vet du hva som var poenget, og vet du ikke at jeg allerede vet det meste, og dermed sjelden får aha-opplevelser? Ihvertfall her inne på forumet. [8D]

endel varer kan man jo bytte, så mange begynner vel å tvile når de kommer hjem med varen og lurer på om de trenger å bytte den eller om den er ok!:)

Back
Topp