Hva er poenget??

mimmi77

Forelsket i forumet
Vi venter jo på å komme inn til forsamtale, og fikk brev 28. nov om at det nå var 3 mnd ventetid, noe som betyr at vi skulle ha fått time innen 28.februar.
Har fortsatt ikke hørt noe, så idag ringte sambo (jeg har tlfskrekk) og fikk vite at vi ikke kommer inn før i slutten av mars eller begynnelsen av april!!!!! Og da er jo påsken, så vi får sikkert ikke inn før i midten av april[:(]
Og kan sikkert bare drømme om forsøk før sommerferien.....
 
Hva er vitsen med å sende ut brev om ventetid når de ikke kommer til å holde tiden i  hele tatt?
 
Er så lei meg nå at jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til.
Jeg tar det veldig tungt at vi i hele tatt må ha IVF, og den siste tiden med venting på den innkallelsen har vært knalltøff. Jeg sover minimalt, klarer ikke sove for jeg bare tenker så mye, spiser nesten ikke, og gråter for ingenting.
 
Så hvordan jeg nå skal klare å komme meg igjennom 1-2 mnd ekstra har jeg ingen aning om, jeg bare vet at det kan ikke fortsette sånn.
 
Jeg kan bare signere nesing her og si at ting går fort når dere først er i gang.
Vi måtte vente fra slutten av mars til oktober for å få første time på fertilitetsklinikken - men når vi først hadde fått time og fått konstatert hva som var problemet gikk det slag i slag og jeg var i gang med behandling i november allerede. Og gravid i januar.

Så hold bare ut - den som venter på noe godt osv...

 
Ja, dinna ventetida e heilt jævlig!!! Måtte vente på forundersøkelse i fjor pga sommarferien, og hadde mitt fyrste forsøk i november.  Det gjekk bra ei stund, men no må vi på an igjen likevel... Då vart det plutselig ikkje før i mai pga påska!  Utrulig kjedelig, men då veit ein i alle fall kva ein har å forholde seg til, og kan bruke tida til å bygge seg opp både mentalt og fysisk... Håpar du klarar å tenke positivt og kjem deg gjennom ventetida!  Du må nok belage deg på meir dessverre, men den som ventar lenge på noko godt... [;)] Stå på! 
 
Hei Cavegirl, ser du er fra Nordfjord, er du på Haukeland og?
Hvor lang tid tok det fra samtalen til forsøket? Hvis du husker da?
Jeg kommer nok til å forhøre meg i Haugesund i mårra. Jeg kan bytte ikke sant?
 
Ja, vi var på Haukeland, og dei var vi veldig fornøgde med.  Dei var so fantastisk snilde og forståelsesfulle atte... Vi var på forundersøkelse i juli og so var det to månader ferie på klinikken.  Etter det gjekk det vel ca tre månader før vi kom inn til forsøk, men det var kanskje litt ventetid då, pga opphoping etter sommaren.  Vi får håpe at du kan komme inn før sommaren kjem igjen då!  Det ordnar seg nok [;)]!  Lang ventetid er no ein indikasjon på at vi ikkje er åleine og... Hold ut!! Berre spør viss det er nåke du lurer på!
 
Sånn var det her og, men eg ringte faktisk til sjukehuset å hørte om dei hadde fått avbestillinger og det hadde dei (mange som faktsik klarer det i ventetiden), så vi kom inn til forsamtale 2 veker etterpå (sånn ca). Berre som eit lite tips.
 
Back
Topp