Hva er planene neste uke?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her blir det jobbing 3 dager, øre spesialist, allsang på grensen, mulig sykkelritt på flå med besøk i bjørneparken, jobbintervu, kb får en kompis fra fotballaget på besøk ,fiksing av uteområde ++

Last edited:
Bulgaria med min kjære imorgen kveld ❤️ Men først skal jeg fikse neglene, handle inn siste rest og pakke ferdig. Forhåpentligvis siste (sommer)ferie bare meg og mannen :)

Her blir det jobbing 3 dager, øre spesialist, allsang på grensen, mulig sykkelritt på flå med besøk i bjørneparken, jobbintervu, kb får en kompis fra fotballaget på besøk ,fiksing av uteområde ++
Det var mye :)

Vi skal en tur til Valdres utover det så skjer det ikke noe :)

Avslutning i bhgn tirsdag
Bruce Springsteen konsert onsdag
Hytta for å snekre terrasse til helgen:)

Holder på med oppussing av rekkehus, dvs samboer og faren hans jobber - mens jeg har lille frøken.
Så blir nok å reise dit nesten hver dag, bortsett fra tirsdag da kommer faren min hit etter jobb. Onsdag skal jeg på jentetreff :) Ellers ingen planer for helgen enda.

Nest eldste skal ha overnattingsbesøk, bonusen kommer på tirsdag, passe babyen til venninna mi på onsdag og bytur med barna på torsdag (mulig spise lunsj sammen med mamman min). Relativt rolig uke i grunn.. :)

IKEA tur i morgen
Ut å se på barnevogn med søstra til samboer på tirsdag
Og til helga skal vi til bjørneparken i flå, sove på hotell og kose oss der hele helga :)

Jobbing hver dag, siste uka før jeg tar ferie og begynner i ny jobb.
Eldste skal på hyttetur med mormor og fetter, så det blir bare yngste hjemme. Ingen planlagte aktiviteter ennå.

Går av 3 nattevakt i morgen tidlig. Hjemme kl 8. Så skal søsteren min og jeg på shopping.
Tirsdag jobber jeg tidlig til kl 15.
Onsdag blir det Tusenfryd. Torsdag jobb fra 13.30-23.30.
Fredag skal jeg til mormor, og fri første helg på 4 uker :)

Går av 3 nattevakt i morgen tidlig. Hjemme kl 8. Så skal søsteren min og jeg på shopping.
Tirsdag jobber jeg tidlig til kl 15.
Onsdag blir det Tusenfryd. Torsdag jobb fra 13.30-23.30.
Fredag skal jeg til mormor, og fri første helg på 4 uker :)
Det var en heftig turnus :o Må dere ikke ha en hviledag etter nattskift?

Time på barneklinikken med yngste på tirsdag. Ellers er det meldt mye regn, så vi satser på kino og svømmehall. På torsdag blir det kaos og pakking siden vi reiser til Danmark på fredag :-)

Skal vi se.
Mannen har bursdag, men det markers meget begrenset, trolig min bror med familie på kakebesøk. Jeg har allerde kjøpt gave, må bare pakke den, og få ungene til å tegne kort.

Yngste skal på halvtårskontroll på helsestasjonen

Eldste skal på sfo onsdag og torsdag etter eget ønske, og mellomste har siste uken i bhg før ferien.

Jeg skal se om jeg får til et besøk eller tre på sykehuset, det avhenger litt av om jeg etterhvert kan ha med babyen, for det er grenser for hvor lenge jeg kan være borte fra henne i gangen, hun ammes jo relativt hyppig fortsatt, flaske tar hun ikke.

Bake kake til bhg avslutning, bhg avslutning, legetime, forrnye førerkortet siden jeg ble ferdig med etterutdanningskurset mitt i forrige uke:-)også litt jobb på torsdag og fredag..

Rydde hus etter en helg med mye avslapping. Kanskje finne frem skolebøkene igjen.

Back
Topp