M
Moderator Wilma
Guest
Skjer det noe spennende? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jobbe med topp 100 og med julekalenderen til BabyverdenSkjer det noe spennende?![]()
Gratulerer til 8 åringenFrøkna mi fyller 8 år! Så imorgen er det hun som bestemmer - muffins, ridning, pannekaker og is. Hun får sin første mobil og hun er veldig spentPga sykdom i hus har vi utsatt selskap, så resten av helga blir nok forholdsvis rolig..
God tur, kos dereDrar på hytta
Hørtes koselig utMin mamma kommer til byen i morgen så vi skal spise lunsj med henne, broren min, dama hans og nevøen min
Søndag skal vi til svigers.
Takk for det , det skal viGratulerer til 8 åringenOg god bedring til de syke!
God tur, kos dere
Hørtes koselig ut![]()
Gratulerer til.frøkna diFrøkna mi fyller 8 år! Så imorgen er det hun som bestemmer - muffins, ridning, pannekaker og is. Hun får sin første mobil og hun er veldig spentPga sykdom i hus har vi utsatt selskap, så resten av helga blir nok forholdsvis rolig..
Jeg fyller år og skal ha stooor fest! Barna skal sove hos farmora si i helga. Blir gøy![]()
Tusen takk ! 30 år må feires ja. Så skal nyte denne festen med gode venner og familie ♡Gratulerer så myeog kos deg med fest!!