Hva er planene i helgen? :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Frøkna mi fyller 8 år! Så imorgen er det hun som bestemmer - muffins, ridning, pannekaker og is. Hun får sin første mobil og hun er veldig spent :happy: Pga sykdom i hus har vi utsatt selskap, så resten av helga blir nok forholdsvis rolig..

Min mamma kommer til byen i morgen så vi skal spise lunsj med henne, broren min, dama hans og nevøen min :)
Søndag skal vi til svigers.

Frøkna mi fyller 8 år! Så imorgen er det hun som bestemmer - muffins, ridning, pannekaker og is. Hun får sin første mobil og hun er veldig spent :happy: Pga sykdom i hus har vi utsatt selskap, så resten av helga blir nok forholdsvis rolig..
Gratulerer til 8 åringen :D Og god bedring til de syke!
Drar på hytta
God tur, kos dere :)
Min mamma kommer til byen i morgen så vi skal spise lunsj med henne, broren min, dama hans og nevøen min :)
Søndag skal vi til svigers.
Hørtes koselig ut :)

Vaske badet :p bortsett fra det så håper jeg vi blir bare oss i helgen. Mini familien ❤ er så sliten så greit med rolige helger :D

jobbe. og så blir mellomste 7 år! han våkner til gave ( fikk ny mobil) han kommer til å bli så glad

Gratulerer til.frøkna di

Babysvømming idag og en venninne og datteren som er jevngammel med storebror kommer etterpå en gang. Gubben jobber idag. Ellers får vi se hva helgen bringer:-)

Jeg fyller år og skal ha stooor fest! Barna skal sove hos farmora si i helga. Blir gøy :D

Jeg skal få gjort litt hjemme og stelle syk liten tass :) så skal jeg ha date med eldste i kveld :)

Male hus, føles som vi aldri blir ferdige. Men lite igjen nå. Ellers får vi besøk av en venninne av meg i morgen :-)

Jeg er alene med gutten på 3,5 og har bekkenplager + er generelt sliten, så det skjer nok ikke stort her.
Naboene har tilbydd seg å ta gutten noen timer idag og imorgen blir det nok et besøk til svigers ned i gata :)

Bursdagsfest i kveld med gode venner og høy Champagneføring:D I morgen skal vi feire mannen min hjemme med pizza og vin. Blir en finfin helg:) Men først hockey med barna:)

Back
Topp