Hva er planene for uka?

Mandag: lege og lunsj hos mamma

Tirsdag: sykemeldt

Onsdag: treffe damer fra barselgruppa, jobb

Torsdag: jobb

Fredag: jobb

Lørdag:

Søndag:

Travel uke her også.
Mandag: besøke venninne og gravidtrening

Tirsdag: besøk av en venninne og datteren

Onsdag: forening

Torsdag: babysvømming og jobb

Fredag, lørdag og søndag: jobb, jobb og jobb

Mandag: jobb, kloklipp hos veterinæren, trene, slappe av (ødela ryggen på trening), passe valpen til svigerfar før jobb

Tirsdag: jobb og trening om ryggen er fin, passe valpen til svigerfar før jobb (med mindre jeg er sengeliggende), lese til eksamen

Onsdag: passe valpen til svigerfar før jobb, kontroll av follikler etter letrozol, jobb, lese til eksamen

Torsdag: joggetur, jobb, tur med ei venninne, slappe av, lese til eksamen

Fredag: passe valpen, jobb, kanskje trene, slappe av med en film

Lørdag og søndag: lese til eksamen og slappe av

Rolig uke :)

Må få starta på tale til konfirmanten ila uka ihvertfall. Vurderer å dra å besøke min mor,men hu bor tre timer unna og vi har en liten en på tre uker,så må planlegges nøye.

Ingen store planer. Både mannen og jeg har bursdag il uken, så vi skal ha kaffe gjester på lørdag. Ellers rolig ☺

En rolig uke, skal egentlig på bære treff i morgen, men småen virker ikke til å være helt i slag. Ellers så er det ballett på frøkna til torsdag og dugnad lørdag og søndag.

Jobber mandag - torsdag. Har avtaler på fredag. Eller ikke noe særlig.

Travelt. Fotball trening i dag, i morgen skal eg øvelsekjøre i byen med mannen. Onsdag skal eg mest sannsynlig på bedehuset. Torsdag slappe av for jentungen vår er hos farmor og fredag skal vi inn til byen for å kjøpe litt diverse utstyr som jentungen trenger. Lørdag er litt utvist. Søndag fyller mannen og tvilling broren åre så da må vi ha selskap

I dag: Jobb, fylle ut og sende søknad om foreldrepenger.
Tirsdag: UL, jobb, kafé med venninner om kvelden.
Onsdag og torsdag: Optiker og treffe en venninne onsdag, jobb torsdag, ellers lite planer. Mannen er borte med jobb begge kveldene.
Fredag: Jobb, besøke foreldrene mine
Lørdag: Barneselskap hos venner
Søndag: Forhåpentligvis tur i skogen eller til stranda.

Back
Topp