Hva er planene for uka?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Travel uke eller rolig uke hos dere?

Her er det ganske rolig :
Mandag : trening på meg, husarbeid, hente kb, kjøre å hente noen klær jeg har kjøpt, rekrutttrening på kb

Tirsdag: trening på alle i heimen

Onsdag: tror foreldremøte på kvelden

Torsdag: kun jobb og skole på alle sammen. Ingen planer på ettermiddag

Fredag: turntrening på kb

Veldig rolig.

Mannen skal sikkert på trening 2-4 kvelder, vet ikke

Guttungen har frivillig trening i dag og ordinær på onsdag, mannen er med som trener.
Jentungen har trening onsdag, ikke dans torsdag men det er danseforestilling så vi får se hva de har lært på søndag.

Jeg er i permisjon, mannen er arbeidssøkende (så han bruker nå litt tid på å sende søknader og sånn da, men for det meste er han jo hjemme) Været er rent nydelig, så vi får se om vi får gjort litt i hagen i løpet av uka.

Skal egentlig ikke så mye før fredag. Da skal jeg og mannen på danskebåten, frøkna på snart 9mnd skal på sin første overnatting hos tante og onkel :)

Ellers så får vi se hva de andre dagene bringer :D

Småtravel.

Idag: jobb mannen dag og jeg kveld. Frøkna ellers.
Samme tirsdag.
Onsdag jobber han hele dag og kveld.
Torsdag og fredag er ikke bestemt. Men jobb sent på lørdag

Mandag: Lege junior, ellers ingen spesielle hendelser.
Tirsdag: Snuppa skal på trening, mannen i møte.
Onsdag: Eldste skal på Speidermøte.
Torsdag: Foreldresamtale i barnehage.
Fredag: Bare avslapning hele dagen:)

Denne uken er planen å få kommet meg til fysio og levert en oppgave til helgen som jeg må begynne å skrive asap :o

I dag: Skrive ferdig arbeidskrav i mattematikk (satt med en oppgave i 5 timer i går, holdt på å drive meg til vannvidd. Skal fortsette på den i dag. Jeg har fått svaret, jeg bare forstår det ikke, så det er det jeg jobber med: Annenderivert - testen, og maksimal og minimumspunkter). Og yngstemann skal på svømmetrening.
Middag: Suppe

Tirsdag: Levere arbeidskrav. Skal på konferanse om dagens situasjon i shipping - industrien. Senere skal jeg kanskje på Jula hvis jeg rekker det, og handle inn hage-ting. På kvelden holder jeg cheer - trening
Middag: Fisk

Onsdag: Jobbe mer med matte, forstå det jeg ikke har skjønt, begynne på en oppgave i organisasjon og ledelse. Levere eldstemann på svømming, ta med yngstemann på familieklatring, eldstemann joiner.
Middag: Lapskaus

Torsdag: Hjemmestudier. Holde trening på kvelden.

Fredag: Hjemmestudier, tur med barna
Middag: Pizza

Lørdag: Ryddeprosjekt i hjemmet. Tur med barna. Hjemmestudier
Middag: Kylling

Søndag: Hjemmestudier, mer rydding.

Mandag: jobb/skole•4, ungene skal på trening på hver sin kant av byen! Må handle:)
Tirsdag: jobb/skole•4 Leksemaratondag på eldste!
Onsdag:jobb/skole•4 Utviklingssamtale etter jobb med minste:) Trening på eldste..
Torsdag: jobb/skole•3 jeg har fri og skal spise lunsj med en venninne og vaske huset:) Trening på minste.. Så fest med klassen hennes.
Fredag: Jobb/skole•3 jeg har fri, skal til jordmor og ett annet møte. Handle:)

I dag: bup og nav
I morgen: aner ikke
Onsdag: møte med ny styrer på jobb
Torsdag: aner ikke
Fredag: tannlege med ene guttungen.

Latterlig rolig uke!

Sånn passe:
Legetime, oppmåling av tomter, mellomste på sykehus for ul, rettsak og jobb:)

Rolig :-) Jeg er hjemme å jobber med bachloroppgaven min, og snuppa i bhg. Har ellers absolutt ingen planer verken på ettermiddag eller helgen :-P

Mandag: lege og stall
Tirsdag: foredrag og styremøte
Onsdag sove:p
Torsdag ikke helt klart men skal antagelig se på gård
Fredag drar jeg til pappa og blir der ut helga

Mandag: lege. Trening for poden, men det er mannens ansvar.
Tirsdag : hage og handling
Onsdag: Mannen skal trene
Torsdag : Til kjeveortopedi med poden
Fredag : Helg!

Jeg er sykemeldt, så dagene står ganske fritt. Men med et kranglete bekken og kynnere, så begrenser aktiviteten seg.

I dag skal vi ha bursdagsfeiring med flere av fotballkompisene hans. Det blir garantert stas!

I morgen har vi trening samt at vi må avgårde på forhånd for å kjøpe nye fotballsko, onsdag trening, torsdag er det kun gutten min som skal trene (jeg er heldigvis ikke trener den dagen også). Torsdag er det i tillegg kompisbesøk her hjemme før trening. Fredag fri! Lørdag skal jeg på trenerkurs og søndag har vi trening igjen.

Jeg har en hektisk uke! Holder på med utviklingssamtaler på jobb, og forbereder samtaler på ettermiddagen. I tillegg skal jeg trene to ettermiddager. For snuppa og mannen er det rolige dager etter jobb/bhg :)

Travelt!
Mandag: jobb, bursdag på eldste, så får eg besøk av seks jenter på kvelden

Tirsdag: trening, frisør, seinvakt, har barnevakt til ungane

Onsdag: jobb, pappa kjem på besøk, tur på IKEA

Torsdag: jobb, eldste besøk av kompis, fotball

Fredag: jobb, fotball, eg skal ut på kvelden, har barnevakt

Lørdag: fotball turnering

Søndag: håpar eg skal sove heile dagen, travelt å vere gressenke;)

Back
Topp