Hva er planene for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Og hvordan er været meldt hos dere i helgen? :) Påvirker det hva dere velger å gjøre i helgene? :)

Blir vel regn som vanlig her i Bergen ;) Med litt flaks kanskje litt solskinn som i dag? :)
Her blir det treff med jobben, bursdagsbesøk og kanskje litt Sykkel-VM titting i gatene? :)

Blir vel regn som vanlig her i Bergen ;) Med litt flaks kanskje litt solskinn som i dag? :)
Her blir det treff med jobben, bursdagsbesøk og kanskje litt Sykkel-VM titting i gatene? :)

Nei nei! Er meldt sol her hele helgen! (Satser på at værmeldingen er rett) [emoji4]

Her blir det avslapping (formen er ikke helt på topp i dag, men går opp og ned [emoji4]) litt oppussing/skruing av ikea-møbler og kanskje se litt på sykkel-VM med noen venner [emoji4]

I helga blir det litt fiksing i hjemmet og så har jeg fått 90 min. spa/gravidmassasje hos mannen som skal nytes i morgen [emoji7][emoji7]

Nei nei! Er meldt sol her hele helgen! (Satser på at værmeldingen er rett) [emoji4]

Her blir det avslapping (formen er ikke helt på topp i dag, men går opp og ned [emoji4]) litt oppussing/skruing av ikea-møbler og kanskje se litt på sykkel-VM med noen venner [emoji4]
Hehe, har lært meg på ikke stole på værmeldingene :P

Ut å spise sushi og alkoholfritt øl med en gravid venninne :) passer fint :)

En etterlengtet rolig helg sammen med mannen uten noen store planer, utenom middag hos min bestemor på søndag [emoji173] endelig mulighet til å slappe helt av [emoji4]

Avslappingshelg uten barn her etter ei hektisk jobb-uke [emoji3] Måtte gå å legge meg litt etter 21-00 igår så håper jeg er uthvilt nå og får utnytta resten av helga litt bedre[emoji23][emoji23][emoji85]

Back
Topp