Hva er planene for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Skjer det noe spennende eller skal du bare slappe av? :)

Her får vi besøk av svigermor som skal hjelpe til med å rundvaske badet!
ellers så er vel planen om litt kjæreste og dattertid, avslapping og få fiksa de små tingene som står igjen! :)

Lørdag skal jeg ut med samboeren og spise med kino etterpå. En skikkelig datekveld før vi blir 3 :) Ellers skal jeg vaske vinduer og bake litt.

Feire en 4årsdag med 6 fireåringer på lørdag[emoji85][emoji28] Søndag skal jeg gjøre siste innspurt hjemme. Vaske soverommet, skifte på senger, rydde og pakke siste rest før innleggelse på mandag. Satser på jeg får noen dager med avslapping på sykehuset før det braker løs faktisk[emoji23]

I morgen er det først frokostarrangement i byen, før jeg og ungene skal på konsert fra 11-13. Etterpå er det dåp av ny redningsskøyte og kjøring med Eliasbåten, før jeg tar bussen hjem og ungene avslutter med innspurten av toppidrettsvekå med gubben.
Søndag er det fotballcup for eldste. Vekk meg igjen på mandag[emoji85][emoji12]

Feire en 4årsdag med 6 fireåringer på lørdag[emoji85][emoji28] Søndag skal jeg gjøre siste innspurt hjemme. Vaske soverommet, skifte på senger, rydde og pakke siste rest før innleggelse på mandag. Satser på jeg får noen dager med avslapping på sykehuset før det braker løs faktisk[emoji23]

Igangsettes eller bare innlegges frem tll noe skjer av seg selv?

I morgen er det først frokostarrangement i byen, før jeg og ungene skal på konsert fra 11-13. Etterpå er det dåp av ny redningsskøyte og kjøring med Eliasbåten, før jeg tar bussen hjem og ungene avslutter med innspurten av toppidrettsvekå med gubben.
Søndag er det fotballcup for eldste. Vekk meg igjen på mandag[emoji85][emoji12]
Tror vi bor i samme by du og jeg;)

Kan godt hende, ja[emoji1]
Skal du i vei i morgen på noe du, eller?[emoji4]
Har ei som sove dupp fra 12-14, men hun elsker Elias så tenkte å prøve å rekke det. Så blir det vel toppidrettsveka og litt trasking i byen, før mannen skal på konsert på kvelden og jeg skal ha date med sofaen og smågodtposen:p

Har ei som sove dupp fra 12-14, men hun elsker Elias så tenkte å prøve å rekke det. Så blir det vel toppidrettsveka og litt trasking i byen, før mannen skal på konsert på kvelden og jeg skal ha date med sofaen og smågodtposen:p

Liker avslutningen din[emoji1305][emoji1] her skulle mannen egentlig på konsert så jeg så frem til en stille aften, men nå har han ombestemt seg gitt

Liker avslutningen din[emoji1305][emoji1] her skulle mannen egentlig på konsert så jeg så frem til en stille aften, men nå har han ombestemt seg gitt
Her skulle han egentlig ikke, så jeg kjøpe festivalpass for lørdag til han:p Visste han hadde veldig lyst da;)

Samboer er på utdrikkningslag, så jeg skal nyte å ha leilighet helt for meg selv for siste gang på evigheter :D
Skal henge ut litt med venninne i dag og svigers/kommende svigerinne på lørdag. Tror det blir kos.

Igangsettes eller bare innlegges frem tll noe skjer av seg selv?

Usikker, vet svært lite[emoji43] i innkallingen står det bare at jeg skal til undersøkelse hos overlege og skal være der til etter fødsel[emoji848] men vil være 36+4 på mandag, så tipper jeg må jo til uke 37 før de gjør noe[emoji4] Likevell har jeg lovnader om at ungene skal ut før normalen ved toeggede. Time will show[emoji28] like før uansett[emoji28][emoji28]

Usikker, vet svært lite[emoji43] i innkallingen står det bare at jeg skal til undersøkelse hos overlege og skal være der til etter fødsel[emoji848] men vil være 36+4 på mandag, så tipper jeg må jo til uke 37 før de gjør noe[emoji4] Likevell har jeg lovnader om at ungene skal ut før normalen ved toeggede. Time will show[emoji28] like før uansett[emoji28][emoji28]
Skjønner godt at det er helt siste innspurt nå da. Så nærme målstreken!

Her blir det en miks av litt av hvert i helgen. Har nettopp flyttet så vi skal på ikea og handle litt møbler som så skal skrus, har en haug av esker som vi enten må pakke ut fra eller bære opp på loftet, skal hente sykkelvogn og ammepute kjøpt på finn:happy: og jobbe litt. Imorgen skal vi en tur i en klatrepark og ellers bare slappe av:happy:

I går var vi på Klovner i kamp konsert :happy::gen014 I dag er jeg på jobb.... og i morgen håper jeg det blir en roooolig søndag før begge guttene våre kommer hjem til oss igjen. :schocked028

Back
Topp