M
Moderator Wilma
Guest
Skjer det noe spennende eller skal du bare slappe av? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Feire en 4årsdag med 6 fireåringer på lørdag[emoji85][emoji28] Søndag skal jeg gjøre siste innspurt hjemme. Vaske soverommet, skifte på senger, rydde og pakke siste rest før innleggelse på mandag. Satser på jeg får noen dager med avslapping på sykehuset før det braker løs faktisk[emoji23]
Tror vi bor i samme by du og jegI morgen er det først frokostarrangement i byen, før jeg og ungene skal på konsert fra 11-13. Etterpå er det dåp av ny redningsskøyte og kjøring med Eliasbåten, før jeg tar bussen hjem og ungene avslutter med innspurten av toppidrettsvekå med gubben.
Søndag er det fotballcup for eldste. Vekk meg igjen på mandag[emoji85][emoji12]
Tror vi bor i samme by du og jeg![]()
Har ei som sove dupp fra 12-14, men hun elsker Elias så tenkte å prøve å rekke det. Så blir det vel toppidrettsveka og litt trasking i byen, før mannen skal på konsert på kvelden og jeg skal ha date med sofaen og smågodtposenKan godt hende, ja[emoji1]
Skal du i vei i morgen på noe du, eller?[emoji4]
Har ei som sove dupp fra 12-14, men hun elsker Elias så tenkte å prøve å rekke det. Så blir det vel toppidrettsveka og litt trasking i byen, før mannen skal på konsert på kvelden og jeg skal ha date med sofaen og smågodtposen![]()
Her skulle han egentlig ikke, så jeg kjøpe festivalpass for lørdag til hanLiker avslutningen din[emoji1305][emoji1] her skulle mannen egentlig på konsert så jeg så frem til en stille aften, men nå har han ombestemt seg gitt
Igangsettes eller bare innlegges frem tll noe skjer av seg selv?
Skjønner godt at det er helt siste innspurt nå da. Så nærme målstreken!Usikker, vet svært lite[emoji43] i innkallingen står det bare at jeg skal til undersøkelse hos overlege og skal være der til etter fødsel[emoji848] men vil være 36+4 på mandag, så tipper jeg må jo til uke 37 før de gjør noe[emoji4] Likevell har jeg lovnader om at ungene skal ut før normalen ved toeggede. Time will show[emoji28] like før uansett[emoji28][emoji28]
og jobbe litt. Imorgen skal vi en tur i en klatrepark og ellers bare slappe av
Her skulle han egentlig ikke, så jeg kjøpe festivalpass for lørdag til hanVisste han hadde veldig lyst da
![]()